Separate names with a comma.
Blir nog till att vänta tills Nokia släpper en plattform för MeeGO, verkar vara ett störtskönt OS. Hoppas de släpper en telefon med tangentbord...
Kan man följa utvecklingen någonstanns eller är det här en "kanske" telefon som kommer om först två år? Min nästa telefon ska garanterat ha...
Jag är extremt sugen på att skaffa mig själv en N900. Problemet är att jag betalar av en Hero till Tele2, jag har ca ett år kvar på...
Tack. Jag ska testa.
Försöker sätta upp ett konto åt en kille på jobbet.. Jag har hittat lite länkar där man menar på att man inte ska behöva plus konto. Jag får det...
Kör med JIT versionen. Den är snabb och har inte fått en enda softreboot. Testa den.
Lox har petat in ett eget tema i sin rom. Känns som att den är väldigt rapp. testar...
Hur ska man egentligen göra för att få Nav Launcher att funka? Jag läste en guide där man bara behövde tanka det och sen skulle det i princip...
Är det någon skillnad mot Kagudroidv1.1 och jnwhiteh och LOX ihopkok?...
Hur har du bytt klocka? Edit, tillhör den Home ++?
Testade denna, har inte hunnit leka allt för mycket än men har inte haft någon FC än.
Kommer kasta in den så snart jag kommer hem, har inte med mig USB kabeln. Testade home++, det är lovande men gillar stock android mer. Det fick...
har ni lekt något med den än? Är den hyfsat stabil? Har haft problem med att telefonen krashar när man lyssnar på musik och någon ringer. Har...
Skönt att höra:
Någon span på om paul kommer gå till vidare till 2.0 eller om han kommer fortsätta att optimera hjulet?
Man behöver inte paypal, jag struntade i det.
Funkar det att använda sig utav ad-free kontot för att få tillgång till köket?
Är det värt att skaffa premium konto hos modaco så man kommer åt deras "kitchen"? Ser att man då kan "tvätta" rom:en och få den som man vill....
Var hittas den någonstanns? Kommer behöva en stabil ROM den här veckan och KaGu har början krasha lite väl mycket för mig nu. Hur upplever du...
Finns det något sätt att köra "ren" android utan Sence? Det är det jag gillar med KaguDroid men jag saknar lite saker från modaco.
Hur kommer det sig att du inte kommer åt market? Kör du stock ROM:en eller har du ändrat något i telefonen? Om du får igång market kan du...
På deras Wave står det att telefonen hänger sig om man har musik igång och sen får ett samtal, vet inte om det innebär att bara musikspelaren är...
Vet ni hur man kan stänga av mobilt internet efter att man satt upp en APN, nu är den konstant på och jag har ju bara 200Mb mobil trafik:o Vet ni...
För den med Google Wave kan följa här: här.
Kört den i ett par timmar. Det här är vad jag märkt: 1) Igår när jag satte på alarm så ringde den inte imorse, visade sig att batteriet tagit...
Jag kastade in en annan recovery image http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=4549551&postcount=1 tokenkelt. Hamnar applikationerna...
Hur? Jag letade efter lite guider. Det bästa jag hittade var...
Edit: Tack för all hjälp, snällt att ni tar er tid. Nu har jag beställt det här: http://www.webhallen.com/prod.php?id=91861 Jag är mest ute efter...
Nu har jag med hjälp av vänner testat att formatera kortet ett antal gånger. Det verkar som om kortet är paj. Det är klockrent när det är...
Jag har haft minneskortet i telefonen när jag formaterat med gparted. Hursom, det verkar inte funka och jag tror att telefonen har fått riktigt...
Det funkade tyvärr inte :/ Visst är det ext2 som gäller på minneskortet?
Gparted säger ingenting, ibland får jag dock en varningstriangel. Jag kan välja att mounta minneskortet från telefonen så jag kan partitionera...
Inget över huvudtaget, Jag får bara "blank SDcard" och när man prövar att formatera händer inget. Samma sak via settings - SDcard. Där är kortet...
Hej hej. Mitt minneskort hade blivit riktigt fullt, jag tömmde allt jag hade på kortet men ändå så hade jag ~70Mb kvar. Jag tror att det var mina...
Det var så för mig också. Jag löste det genom att först ta ut batteriet och starta om telefonen. När krysset dyker upp igen lät jag den ladda...
jag kastade in den och dödade sense. känns som att den är rappare och funkar rätt bra faktiskt.
Vad är det för buggar egentligen, efter att ha följt tråden något sånär så verkar det vara blåtand och alarmklockan. I vissa fall är den även seg?...
eeh, vänta nu, det där låter intressant, vad har jag missat?
Men någon kanske gör en custom rom på någon av dessa? Vad jag menar, kan man ev slänga in 1.6 eller 2.0 med custom rom (eller annat sätt) innan...
Finns det några ROMar ute som baseras på 1.6:an eller 2.0? För google har väl släppt dem till utvecklare? Kanske måste anpassas till Heron innan...