Separate names with a comma.
Behöver lite hjälp. 1. Jag har uppdaterat till N beta men kommer inte vidare när telefonen botat om, den verkar komma ihåg allt men jag kommer...
Själv har jag inte fått några uppdateringar men hoppas på en relativt snart. Bl.a. har de Koreanska och amerikanska modellerna, som har varit ute...
Jag såg ingen samlad tråd för uppdateringar så varför inte skaffa en. Dessa trådar uppskattar jag på XDA men för oss nordbor borde det vara...
Komplett.se 86 st på väg in 27.sep.2013. Datumet är preliminärt...
Telefonerna tog snabbt slut på Komplett.se :-)
Enligt en tråd på XDA finns det tvivel på om S4´s bootloader är låst eller ej. Ni som har fått er redan, kan ni kontrollera läget på er i "Odin...
Kan nog sälla mig till kören om inte batteritiden magiskt blivit bättre om tre dagar. Har varit på kurs idag och inte haft telefonen igång på hela...
Min naturliga plats är bakfickan eller jackfickan så det känns lite skakigt att inte i.a.f. försöka skydda linsen. Men, jag gjorde testen och...
Opps såg typot :-)
Japp. Det var Goddchen jag tänkte på. Med lite tur blir det i framtiden off Cyanogen och då är man def hemma. Med tanke på genomslaget som 2X...
Det första som slog mig när jag hade min Optimus 2x i handen var hur de eg hade tänkt att man skall hålla linsen fri från repor? Linsen ligger...
Det finns en hel drös som klagar på Google forum ang 3G. Vet inte om det är relaterat till ert problem. Gurus här inne vet säkert.
"Dra ner zipparna från http://bit.ly/9ym5OE i den ordning som står där." Jag försökte hantera ovanstående filer på samma sätt som med den...
Fungerade inte det heller? Nu klagar den på nyckel.
Vilket inte fungerade, dvs samma procedur som den normala. Testar din
Jättetack skall kolla detta. Satt just och läste http://www.redmondpie.com/update-rooted-nexus-one-to-ota-update-for-multitouch-9140423/
Om jag med detta har installerat en Custom recovery, hur får jag tag på en uppdatering med annan nyckel? Alternativt, går det att ogöra min...
Jag är ny på Android från iPhone. Jag följde följande manual. Just follow the steps below to root your Nexus One running on Android 2.1 with...
Hmmm. Vet inte exakt vad det är. Vad jag har gjort är att roota dem med superboot för att kunna köpa apps på Market.
Min recovery fastnar på Verifying current system. Där blir det assert failed: apply_patch_check(“MID:boot:å en massa tecken) Error in...
Jag har beställt ett par fodral från fommy.com. Det verkar vara de som har mest att välja på. Kvar är att hitta ett par hörlurar med riktigt bra...
Äger och är lyckligt Nu skall bara de cases jag beställt komma hem
Fommy.com verkar vara ett bra val. Det fanns en hel del att välja på. Är det någon som fått hem därifrån än?
Man tackar, keep e'm coming. Jag är ute efter en hyfsat snygg skyddsmur till min Nexus. Hade ett gummifodral till min Iphone som klarade det mesta...
Är det någon som vet var man köper nödvändiga gadgets till sin Nexus, som t.ex hardcases (eller silicon) mm så att den inte går samma öde...
Tack för inläggen!
OK. Troligen något fel på min Liquid. Beställde och fick hem en Nexus samtidigt som Acern och ljudet i den var klart bättre. Nu är iphonen på väg...
+ På nyttan med en bra kamera!
http://android.modaco.com/content/google-nexus-one-nexusone-modaco-com/298782/30-dec-1-1-superboot-rooting-the-nexus-one/ Läs noga inkl länk till...
Telia. Verkar dock ha strul med 3G på min Nexus.
Det är väl en sanning med modifikation. Pollande apparat dravel cpu, cpu genererar värme som drar soppa. Lite minne, linux swoppar. Swop ligger på...
Ahh. OK. Så behöver man support skrivar man bara in serialnumber via htc's sida och sedan är det biff?
Så när man lyckats att få hem sin Nexus One till Sverige hur aktiverar man den på ett korrekt sätt? Använder man TOR eller Proxy för att skapa ett...
Rent krasst räcker inga lurar för att ge varken bas eller rymd till Liquid. Jag tror faktiskt inte att EQ, när det kommer, gör saken så värst mkt...
Någon som vet om det finns en fix för dåligt ljud, dvs settings för mer bas etc?
Acer L vs Iphone Ljud: Det som framförallt slår mig med min nya Acer L är ljudet. Det är def. det sämsta ljud jag någonsin haft i en...
Man bugar och bockar. Jag väntar med spänning på hur det går för er som beställt via olika leverantörer. Don
Google säger som väntat att mitt konto inte kan köpa telefonen från det land som det är registrerat i. Någon som har en bra work-around? Kanske...