Separate names with a comma.
Tackar,,,,hade aldrig listat ut det själv. Har retat mig på det länge.
Hej Hur raderar man de sidor man lagt upp i bokmärken widget? Vill ta bort de förinstallerade sidorna och lägga till mina egna favoriter. Hur...
Har samma problem och de uppstod för ca: 2 veckor sedan. Vad har hänt? Tycker det är skitdåligt av HTC att inte gå ut med någon uppdatering eller...
För ett par dagar sedan har min SR app slutat fungear. När jag sätter på den så försöker den Buffra men ingenting händer. Någon som har samma...
Har samma problem med att min telefon har helt plötsligt bara dött. Det har hämt vid 3 tillfällen nu sen i september. Det jag får göra är att ta...
Såg på en annan thread att SR Player ska finnas nu för android. Var kan man ladda ner denna app? Måste man ha "rootat" sin lur för att den ska funka?
Kentomen, På sida nr 3 från vänster så har du en lista på saker som du ska göra (vilka tider och dagar osv). Vad är detta för app? Samt var kan...
Var laddar jag ner SR appen någonstans?
Jag får igång gps:n och er ikonen längst upp. Men hur gör jag om jag vill se min position på tex en karta eller liknande? Måste jag ladda ner...
för att se min position på någon karta, hur gör jag då. SLår jag på gps:n och använder mig av google maps...eller hur gör ni?
aiiight...sweet. Tack, äntligen funkar det som det ska.
Hur slår jag på GPS:n.? Hittar ingen GPS på telefonen, var ligger den i sådant fall?
har väl inte tänkt att ha den i bilen, mer för att kunna hitta och se var man är när man är ute och reser m.m. Är Copilot en gratis app?
När jag använder mig av google maps, så visar GPS:n fel på flera hundra meter. Känns ju lite sådär att använda sig av den funktionen när den visar...
Tror jag har det. Lämnade in den på service angående en annan grej och fick en uppdatering då. ANtar att det var den nya svenska varianten då...
Har hänt nu vid 2 tillfällen. Heron har helt plötsligt bara slocknat och det går inte att start upp den igen genom av/på knappen. Det som funkat...
Har ett liknande problem. För ett par dagar sedan så kommer jag inte åt "butiken" eller min gmail via telefonen, bara slutade fungera. Får upp...
Kör själv med invisible sheild. Håller med att känslan blir lite "gummiaktig" och fingret flyter inte lika lätt över skärmen. Dock blir det bättre...
En dum fråga från en newbee......Skriver man in url:n i A online Radio eller öppnar man ett vanligt "internetfönster" och skriver in det i...
Var hittar man GPS:n någonstans ? Har letat bland programmen men hittar ingen GPS funktion. Fungerar den bara ihop med Google maps eller?
Har själv kombinationen Invisible sheild (skärmskydd) från Zagg och Flexisheild(mobilskydd). Är väldigt nöjd med denna kombination, ser riktigt...
En dum fråga. Vad menas med att roota?
Har märkt att jag bara kan scrolla upp, ner och vänster med min trackball. Dvs. det går inte att gå åt höger när jag använder den. Någon som...
Finns det någon Antecknings app. Typ där man kan skriva ner "kom ihåg" saker, lösen ord m.m. till olika saker. Har en HTC HERO om ni undrar och...
Finns det någon widget eller app som man kan ladda ner för att kunna lyssna på radio? Vore kanon då det är det enda jag saknar på min Hero. Royn
Var hämtar ni den nya ROM uppdateringen. På HTC's internationella sida eller på den svenska sidan? Hur går man tillväga? Mvh Android Rookie
Använder Flexishield och det funkar super bra. Sitter som handsken, och glider inte eller glappar någonting. Super nöjd med den. Dock är jag...
Sök i forumet, det har tagits upp förut. Jag hade samma problem, ringde HTC och fick jag rätt APN namn m.m. Det som Telnor anger är fel. APN...
Bugatti fodralet passar till hero. Har använt ett sådant nu i 2 veckor. Fick dock mitt Flexishield igår and använder det nu. Väntar bara på...
Laggen som jag upplever sker bara när jag ska gå in på Calendar functionen. Laggar rejält i mellan åt vilket är något irriterande.
Den enda ändring som behövs verkar vara APN: internet.telenor.se sen så funkar det. Om inte, prova att stänga av telefonen och sätta på den...
Nej, 3g ikonen dyker bara upp väldigt sällan och ser ingen annan data trafik ikon eller så heller.
sweet!
Lite dum fråga av en smartphone rookie: Hur gör jag för att kunna surfa med min mobil. Har ett företags abonnemang via Telenor med fri surf m.m....
Någon som testat Invisible shield? Försämrar det känsligheten på skärmen ? Låter som det får bli invisible shield tillsammans med Flexishield.