Separate names with a comma.
Kolla på denna eller liknande, det är en fullvärdig mobil med gps i klockformat:...
Är det någon som testat armbandsmobilerna man kan hitta på dhgate och liknande sidor?...
Det vore väldigt bussigt. Tack!
Ok! Ja, den svenska delen verkar lite lugnare och mindre sekteristisk. Jag har lagt in en önskan om invite där med.
Hur fick du din invite? Hade du varit medlem länge? En del som hänger mycket där verkar vara riktigt dryga mot nykomlingar... Jag har inte skrivit...
Tar gärna emot en invite för 64 GB versionen. Min note 2 känns allt slöare...
Tack för svaret. Fick det att funka efter att jag startat om min server.
Kom tidigare åt mina utdelade filer hur lätt som helst med min desire genom ES File Explorer. Nu när jag försöker samma sak med sensation står...
Jag hade Amoled på min Desire och den var under all kritik i solljus tyckte jag.
Jag fick min igår och den är sannerligen ett litet (stort? :)) under av byggkvalitet och känsla. Känns förvånande smidig i fickan för sin storlek...
Har beställt en då min desire gick sönder och den ska komma idag men jag kan ju inte påstå att jag blir särskilt upplyft av att titta på den här...
Tackar! Var det amoled + digitizer du köpte för 799 kr? Var hittade du det?
...faktum är att jag ganska snabbt senare samma dag la en order på en Sensation. Det som hände var att jag satte mig på min telefon så att skärmen...
Jag kan nog nästan helt konstatera att det faktiskt är spotify som är den stora boven och då särskilt när det gäller de lokala musikfilerna. Jag...
Mest problem verkar det bli i samband med övergångar mellan 3G och GSM-nät (särskilt när spotify är inblandat). Trots att jag bor i Stockholm inte...
Köpte min desire i april förra året och har varit otroligt nöjd. Bästa luren jag haft tillsammans med Nokia N95. Vad som är trist dock är att den...
Uppdaterade till senaste versionen av denna och nu kan jag inte ansluta till min dator hemma längre. Gick klockrent innan att bara skriva in...
+1 på det. Kommer ihåg när jag skulle skriva klart min c-uppsats när jag var pappaledig... :) OnT: Svamp låter grymt! Vill ha.
He he... Ja, kombinerad med extern antenn på toppen då till iphonanvändarna. :)
+1! Jag tror också att iPhone4 är grym generellt men hur de marknadsför videosamtal som något nytt är faktiskt obehagligt och om någon går på...
Jag jobbar hos en ÅF och fått detta beskrivet för mig: HTC tillverkar 3000 telefoner om dagen för den globala marknaden, av dessa går ett antal...
Lite OT: Jag har också en iPod (Gen 6.5, 120GB) som jag har i bilen. Kan tipsa om att man kan använda winamp för att slippa iTunes (vilket jag...
+1 :)
I stort är det den bästa mobil jag haft, Nokia N95 som 2:a men jag har heller aldrig varit 100% nöjd med någon mobiltelefon, alltid känts som att...
Samma här. Jag rekommenderar Meridian.
Dessa: Sennheiser MM 50 Eftersom jag gillar de lurarna väldigt mycket.
Jag har problem att hitta min filserver hemma via wifi och ES File Explroer. Jag kör windows 7 ultimate på den och jag har inga problem att hitta...
Så sant att fråga i forum är också ett personligt nederlag. :) Däremot kan man ju läsa runt på olika forum och där igenom få olika tips. I övrigt...
Manual? Att läsa manualen är ett personligt nederlag. Det tar man bara till i sista hand.
Prova WIFI File explorer Pro, finns på SlideME.
Det kan gå rätt snabbt, har beställt en hel del förut. Skal till Nokia N70 och SE V800 på tiden då det begav sig. Då kunde det gå på 5-6 dagar
Sjukt snygg hemsida. :D Vi får väl se vad folk säger när de beställt sen. Fast det kanske bara är säljarens kompisar som registrerat sig.