Separate names with a comma.
Har en F2 pro sedan September. Köpte den från Eglobal för 330 euro. Det tog ca en vecka att få den. Med android 10 så var det lite lagg men efter...
Köpte en note 10 för några dagar sedan. är det någon som vet hur man stänger av reklamen?
Det ryktas också i Kina att mi mix 4 kommer snart med 108 mp kamera. Det dök upp i natt. Ska bli spännande.
Idag lanserades Redmi K30 med chippet 765 5G kommer också en version med 4G 4500 batteri 30 w laddare 6.67 inch skärm 120 hz 165.3 x 76.6 x 8.8 mm...
Hej Alla Är det någon som har koll på vilken version på Gcam 7 som är bäst på för Mi 9T med miui 11? Mvh Dougge
Vad jag har sett så kommer den vanliga hamna på ca 2500 kr och den med blå safirglas ligga på 4200 kr. Den senare får man också sitt namn på boetten.
Intressant klocka från Xiaomi. Den med safirglas som global version blir mitt val. Har haft en Iwatch och har en amazfit stratos. tycker att den...
Nu har jag haft min i drygt 17 månader och den funkar riktigt bra fortfarande. Har aldrig haft några problem med klockan. Väntar nu på mi watch...
Beställde en Mi pad 4 igår kväll. När det någon som vet om det kommer att uppdateras till miui 11.
Fick miui 11 i tisdag. Flyter på bra nu.
Jag funderar på att köpa en mi pad 4 eller 4 plus. Är ni nöjda med eran mi pad 4/ 4+
Är det någon som har fått miui 11 till den versionen? har ej fått ännu. Någon som har koll
Hoppas att med 108 mp kamera får bra mjukvara. Känns att Xiaomi inte nått dit än.
Nu efter någon vecka är jag faktist nöjd med mina buds. de är smidiga att använda och batteritiden är helt ok faktiskt. Vid 75% volym är...
Lyssna på Robyn, Honey. Fan vad bra de låter.
Hallå alla Behöver lite hjälp, hur laddar jag ner Gcam till 9t och 9t pro?
Jag köpte i HK, via min bror som jobbar där. Det är en Global.
Har 1more sedan en vecka och de funkar väldigt bra. Bra ljud samt samtalsljudet är bättre än mina Samsung. Köpte dem i Kina och betalade 55...
Mi 9T måste vara ett klipp, bra bilder och bra skärm för pengarna.[ATTACH] [ATTACH]
Fick min 9 T pro 8 GB minne 256 GB Black igår. betalade 399 euro. Har testa den mot min Mi 9T, 6 Gb 128 GB pris 301 euro. Måste säga att 9T står...
Fick min 9t igår. Tog 6 dagar att få hem den från Belgien Ska bli kul och se vad den går för.
mi365 kommer aldrig att gå fortare än 25 km i timmen
Yes I do
Har tagit min scooter till jobbet och det är smidigt. Tar den i en väska på tåget, jobbar i Köpenhamn. Jag sparar ca 20- 30 min varje dag på att...
Jag laddar ca 90-96 %. Då ska batteriet må bra.
Gillar att köra på cykelbanor med medvind;-)
Finns det olika appar som man kan använda istället för Xiaomis home app?
Vässla har en kopia på scootern och de påstår att de har originalet ;-) deras kostar 6000:- Men är Xiaomis scooter Originalet ?
Körde runt i stan idag och det var nästan lika magiskt som VM guldet.
I med slime i däcken och så var första turen gjord. Hur kul som helst.
den var på flash sale
Geekbuying blev till slut. Först köpet från dem, de skickar via UPS.
Min kommer imorgon Jag beställde från eu lager i Polen. Det tog 7 dagar så det är väl ok. Fick betala 357 dollar för min. Har köpt slime idag...
Hur fyller man slime med in i däcken? Okay, hur får man in slime in däcken? Finns det olika slime?
Hallå grabbar Ser att det finns en del att göra på scootern. Vilka däck ska man köpa för att slippa punka? Om det nur går? Mvh Dougge
Ni som kör i Stockholm, Har ni reggat den den moped II eller?
Hallo Guys. Har beställt en svart M365. Hur använder ni eran scooter? Någon av er som har blivit stoppad av polisen. Är det något som man måste...
Du kan få köpa min max 3 om du vill. Har just beställt en till med 128 gb
Hej Alla Är det någon som kan visa hur man öppnar sin lur för att få in global stabel rom. Jag har sedan 1.5 månad sedan bett om att låsa upp den....
Har haft max 3 nu några månader och jag gillar den skarpt. Grym batteritid och bra skärm. Jag betalade 2700:- för den. är supernöjd.