Separate names with a comma.
Jag satt nyss och installerade castle defenders second wave samtidigt som jag ladda via USB och då börja röda och gröna lampan blink om vartannat...
Okej sweet =) blir att dra till the phone house imorgon för att känna på den lite ;D
Det står mellan denna och htc sensation xe, nokia n9 vilken hade ni valt ? :o
Härligt att det löste sig :)
Måste bara säga att batteritiden är helt underbar nu när jag haft den i någon dag! Tack så mycket!!
Om du absolut inte hittar någon lösning så borde det funka med en SD-kortläsare till datorn och kopiera via den vägen.
Klicka in på kontakter -> Meny -> Exportera till SD-kort -> Kopiera från SD-kort till datorn. För SMS har jag ingen aning.
Okej, tack då vet jag :) Har nu installerat LauncherPro, tack för tipset!
Har just installerat och det flyter på bra :) En sak bara... HTC sync funkar inte för mig, den hittar inte telefonen, någon som vet vad det kan...
Hur fixar man det? Min är rootad och jag kan komma in i partition SD menyn vid uppstart.
Tack för denna rom! En fråga bara: Kan man fixa så kameran blir bättre på något vis? Förlåt men tycket den är mkt sämre än original kameran i 1.5.
uppdatera radion hjälpte mig :)
Tack alla som försökt hjälpa mig <3 Jag testade den medföljande kabeln men funkade inte. Innan jag hade tänkt skicka tillbaka den så sprang jag...
Hejsan! När jag pluggar in usb kontakten i telefonen så dyker det inte upp någon USB ikon på telefonen. Datorn känner inte igen den heller. Har...