Separate names with a comma.
Ok, tack. blir att beställa från ebay
ok tror dock det blir "metal slate" för mig Handlade du via ebay/amazon? vilket är lättast? har aldrig köpt från utlandet tidigare
Tänkte klicka hem ett spigen skal. Någon som kan rekommendera en färg? :) tänkte först och främst ett neo hybrid /qwert
Hej Jag lade själv in mina epostadresser i mobilen igår och såg att det fanns ett alternativ för att synka sms med mail-kontot. Öppna email...
Uppdaterad! Äntligen JB, Fungerar utmärkt :D
Jag har precis samma problem. Mycket irriterande. :mad: Ingen som har hittat en lösning? För mig fungerade det inte att byta till Swiftkey
Tack, fungerar utmärkt. Visst förlorar man lite svärta men bildkvaliteten när man ser på film/klipp blev mycket bättre :)
premium suite = S Note (om jag förstått det hela rätt)
För mig så laddades alla appar ner automatiskt efter att ha flashat. Behövde bara logga in på mitt google-konto.
Gjorde återställning igen och nu fungerar allt utmärkt. Tusen tack för guiden /qwert
Har nu också flashat min Note. Flyter på bra i menyer men får inte stock browsern att fungera. "Internet har stoppats" kommer upp när jag startar...
Okej, får se hur det blir med att flasha, tar det i så fall imorgon. Tack för guiden i alla fall.
Ok. Kanske ska ta och vänta lite jag också. Känns bättre att kunna uppdatera normalt när man inte är så insatt i det här med att flasha.
Tänkte följa strömmen och flasha jag också. Hoppas inget skiter sig. Stämmer det att om jag flashar en gång så måste jag flasha alla framtida...
Vad menas med oxx i csc? Har bokstaven o någon betydelse för vilken region man har?