Separate names with a comma.
Hehehe I know :-) Skoja ba lite mä däj :-) Nu har jag ringt en kollega och kollat hans inställningar i senaste orginalromen. Tog hans...
Tack för svaret! Jag har testat port 8080 och jag har testat de inställningarna i wikin som du skickade. Det funkade ett tag, men nu funkar inte...
Datatrafik har jag på hela tiden och Telia Online funkar, jag kommer ut på nätet (synkar exchange, kollar lite facebook och googlar lite). Men den...
Nu är jag tillbaks på samma skit IGEN :-( MMS funkade i några dagar, till nu... Har provat med Telias APN-inställningar som dom presenterar på...
Stöder inte hårdvaran, flash eller stöder inte flash, hårdvaran ;-)
Tack så mycket!!! Det va ett portnummer som va fel, annars va allt rätt. Nu funkar allt som det ska :-) Gadda löv it!
Tack för svaret och tack för att jag inte är ensam om problemet. Kör du Telia också? Elelinux får slänga upp en update tycker jag :-) Jag...
Någon som har problem med MMS med Felia SnoMera?
Tack för ditt svar! Jag tänkte också köpa LauncherPro plus, för det fanns en hel del bra widgets där i. Men jag lyckas inte med någon SetCPU......
Hej alla! En noob här... Jag har lite frågor: Hur får jag igång SetCPU (installera det)? Hur gör ni med widgets? I orginal-romen från HTC så...