Separate names with a comma.
Hårdvarufel? Tja, Hade kanske samma problem som trådstartaren, min power button funkade inte alls en period, enda sättet att låsa upp...
den ör jäyyrfin icg skln, Nästa: Microsoft
Hehe... Tack för tipsen! Att stoppa i ett annat SIM funkade! Tackar tackar.
Det står "sätt i ett SIM".... Vad ska jag göra? Jag har redan ett SIM-kort instoppat
Hmmm... Skaffade den svenska versionen för ungefär en vecka sedan och den ska köra android 2.3.3. Gå in till inställningar och kolla 'om...
oh, my bad. Har tyvärr ingen källa på det, utgår bara från att nexus one blivit uppdaterad i ett år....
Ja.... Jag har lagt upp det ungefär såhär: 3pott 299 89kr/mån 3surf plus 99kr/mån 3sms flat, 3000fria sms inom sverige Då har jag...
Rundgång
Sant, nexus s på förstaplats osv. Hela det öppna med android är nog det som tilltalar många...
Mheheh.... Låter faktiskt ganska bra.... Ett alternativ jag nyss spanade in var 3pott 299. Nexus S'n skulle då kosta 99kronor. Alltså en...
Yess, det var något sådant jag tänkte mig. Tänkte precis som du ta en telefon i ungefär två års period. Tar någon fedemobil(nexus s, enligt mig)...
Egentligen lite lustigt då jag står inför samma lilla i-landsproblem. Kör med tre som operatör, och i och med att båda dessa kommer att finnas...
Hmm.... Tittar man närmre på Incredible S så verkar det som om det inte är unibody trots allt, Desire S har däremot det. Incredible S'n har en...
George W. Bush
Det du säger är sant. (vet inte med GPU-delen) Men HTC's fina unibody är ju riktigt fin. Nexus S + 16Gb inbyggt minne - ingen...
Digitizern påverkas inte, men det känns lite trögare med Invisible shield, då det blir ökad friktion. Vet inte riktigt hur copter är....
Lägg först upp vad som är bra/dåligt med varje telefon och kolla vad som passar dig. t.ex Nexus S +"framtidssäker", blir uppdaterad av google...
Jag menade O2X ---> CD-receiver med ipod stöd
På tal om ljud och annat kan man koppla in en androidlur.. t.ex O2X till en receiver som stöder iPhone/iPod via USB? Överväger nämligen ett köp på...
DHDn är lite bredare bara. De är lika höga. Men, nexus s eller optimus 2x?
Spotify premium. Premium. Om inte rippar man väl in några cds i så hög kvalitet som möjligt.
Santsant... Iphone4 är ju riktigt härlig, bortsett från att om man tappar den i marken så får man nästan en garanterad spricka i antingen skärmen...
Var i tres butik i lund idag, och fick reda på att kan byta telefon redan idag. Sitter med en SE w595.... Lg optimus 2x ska ha rätt så schysst...
WTF????? men är inte ditt material upphovsrättskyddat???
Jupp, det stämmer 1650 mAh, under "Samsung Unpacked"-eventet anmärkte de den extra stora batterikapaciteten. Alltså är det synd om den kommer med...
IQ-befriat
Jag säger inte att tre inte ska "provköra" sina mobiler, jag menar bara att de inte är helt objektiva (vem heeelt objektiv egentligen?) i sina...
Meeh. Vad är vitsen med LBP2 när man har ettan? Nöjer mig med demot, köper när det finns för en billigare peng. ankoef på psn.
True Grit 9/10 Mycket bra modern Westernfilm av Bröderna Coen, med Jeff Bridges, Matt Damon och Josh Brolin (det finns andar skådisar också...
Hmmm.... De som säljer telefonerna recenserar sina mobiler? Hur pålitligt är det egentligen? De kan ju inte precis säga att de är dåliga. T.ex:...
ätbart
Dåligt Sällskap 2
Är detta något fenomen som händer med alla androider någon gång? Hörde från morsan idag: hennes Galaxy S var helt galen, vibrationer då och då,...
Hmm.. .Alla problemen med Blade är då kort sagt överkomliga. Om ZTE Skate (4,3" skärm, 800Mhz processor) får ett bra pris när den släpps i maj (om...
Att Zte Blade onekligen är en mycket bra och väldigt prisvärd androidtelefon är svårt att missa. Sedan en tid har jag övervägt ett köp, men vilka...
Träd
Magbesvär
Musik
Vad är vitsen med en dubbelkärnig LG? Bättre tillverkare (htc, samsung) kommer att släppa sina dual core lurar till det första eller andra...
Keira Knightley. punkt slut