Separate names with a comma.
Hej lånar brorsans acc, för ett tag sen upptäckte jag något med orginal tangentbordet på svenska, jag tror det heter citat tecken “ , buggen är då...
Lånar brorsans acc för att fylla på i statistiken, mobilen fungerar för mig felfritt, med wifi och msn igång nästan konstant har jag fortfarande...
Det är inte batteriet som har ett "minne", utan det är telefonen som har ett minne om batteritiden, men för att det minnet ska kunna bli rätt så...
Det är inte dåligt för telefonen, den tar alltså ingen skada utav att använda taskkiller men du kan få sämre batteritid och en slöare telefon!...
Okej, som jag trodde då :) ------------------------- självklart menar jag inte att man inte kan använda färdiga klock grejer, så länge dom...
Oanvänt minne = onödigt minne telefonen blir inte snabbare för att du har mer minne ledigt då det minnet bara ligger o gör ingen nytta, program...
Dock så är inte alla CPUer "likadana", vissa klarar "mkt högre" frekvens o vissa klarar inte mkt högre än stock. tror inte det är så säkert som...
alla med minecraft måste besöka minesville sveriges bästa minecraft server! :D http://www.minesville.se
Jag måste bara tipsa alla om minesville.se det är en stor server för spelet minecraft. folk har byggt allt möjligt seså in o spela med er!...
Måste tipsa alla som kör minecraft om minesville.se det är den bästa servern jag har spelat på. Bra moderatorer, grymma spelare med fantasi som...