Separate names with a comma.
Här är min Nova Material cards ikoner [IMG] [IMG]
Ok nu gick jag tillbaka till att den skall gå automatiskt mellan 2G och 3G. 5 minuter in i testsamtal med sambons tele så funkar det än. Får se om...
Testar det nu och det verkar ju onekligen funka bra men det konstiga är att annars om jag är på en plats där jag alltid har bra 3G-mottagning så...
Jag har Halebop. Även sambon har en s3a med samma abonnemang och det funkar utan problem för henne Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Min s3 så fungerar inte mobil data när jag pratar ett samtal, det återkommer när jag pratat klart. Trodde först det kanske var Tasker som strulade...
Skickade in luren den 10e mars och har fått tillbaka den en gång med uppdaterad mjukvara vilket resulterade i att telefonen hängde sig snarast för...
Otippat nog så får man tillbaka telefonen från service med åtgärden "Uppdaterat mjukvaran, inga fel vid test". Telefonen klarar två omgångar med...
Ännu en i skaran. Känns ju sådär att Samsung inte bemöter kundernas frågor över detta. Att man ska behöva reparera telefonen fysiskt för en...
Riktigt nöjd själv med uppdateringen. Nova kan lagga till ibland när man sveper mellan hemskärmen och en annan skärm om man precis låst upp...
Jo den har jag lyckats följa och skulle säkert kunna lyckas få in en ikon istället. Det jag funderar på är om man kan lyckas få igång TeslaUnread...
Finns det någon möjlighet att använda sig av tasker för att göra en widget som dyker upp på lockscreenen när man har missat samtal eller sms. Jag...
När du är inne i spotify och spelar någon låt så har du som en liten list längst ner där det står artist och låt. Tryck på den listen så maximeras...