Separate names with a comma.
Min 3-brandade lur fick första Kitkat-launchen extremt tidigt, hade nog läst endast 1-2 här som fått/installerat Kitkat innan det plinga till på...
Yes, (piss-)Chrome är visst stock, ber så hemskt mycket om ursäkt... Jag inaktiverade Chrome och kopierade antagligen över AOSP från min tidigare...
Yes, Chrome är stock, jag har använt good old AOSP alltid och inaktiverade Chrome samt förde antagligen över min browser från min förra Xperia...
Android (Sony)s "Webbläsare" med det blåa fina jordklotet.
PCC>My suport (uppdatera)>Du har redan senaste versionen, vill du reparera istället?>reparera
Har flashat in en unbranded nordisk firmware och på köpet försvann min stock-webbläsare. Och den vill jag bannemig ha tillbaka! Inget annat passar...
Fick det att funka, vet inte vad som triggade, men allt rasslade till fint så småningom, nöjd! Ett snedsteg endast, min stock-webbläsare är som...
Lånar tråden litegrann, gällande Flashtool/Z1C: Jag har följt instruktionerna i den här videon:...
Inget i PCC Inget i SUS Inget i interna uppdateringscenter/OTA :/ Come on! ^^
Har två frågor/önskemål jag vill lösa. 1. Kan jag ta bort min operatörslogga (3) under startup-processen? Tycker den är ett enda stort...
Exakt samma hände min telefon för ca 1 vecka sedan, den var då endast nåhra dagar ny... Löste det med med lada+power+volup.
Niiiiiiice! Trevlig surf på dig! ;)
Har inget skal, är inte riktigt på tapeten för mig när jag har den vackraste mobilen som finns att gömma stackaren.
Fick idag hem en magnetkabel som jag sett att fler här tidigare använder, toppbetyg efter första användandet, kan lyfta magnethuvudet med mobilen...
Hej på dig! Har aldrig varit i närhäten av något som skulle göra mig påtänd, tyvärr. Du nämner inte under vilken tidsram de här 1547...
Fick hem ett Nillkin Amazing 9H + idag. Är nu riktigt besviken, det var för litet 1-2 mm både på bredd och längd, plus att från sensorn och uppåt...
Telefonen ville inte vakna idag, ingen aning om varför. Testade flera reset-tryckningar för att väcka den. Paniken kom krypande. Gick igång till...
KitKat :)
Fick hem min Z1C i måndags och pangbang så blev det KitKat, timing! PCC hoppade igång direkt här nu, spännande! är sugen på stausbar i transparent...
Någon som vet om man kan "tvinga" funktionen Bordsklocka till landscape? Jag är i vanliga fall portraitförespråkare till allt utom film i princip....
Har en Z1C beställd som ska dimpa ner på måndag. Jag har hört så olika om det här med första batteriladdningen(-laddningarna), ska man dunderladda...
Nice! Slog till på ett sånt! Det är fram och baksideskydd där va? Riktigt prisvärt, ligger ju annars på cirkus 70 spänn för endast framsida på...
Tjena! Har beställt min Z1C nu och borde anlända måndag, nu är jag på jakt efter skärmskydd, eller rättare sagt tempererat glas, som Nillkin H+ /...
Du har inte bluetooth på så att någon bluetoothenhet spökar till dina samtalsinställningar?
Nice, tack för bra svar! Precis som du verkade förstå undrade jag över "tråden" som håller fast luckan. På min Xperia S som jag har nu så har...
Några frågor... 1. Hur är det med On/Off-knappen, sticker den ut så pass mycket att den fastnar i jeansfickan titt som tätt? 2. Sitter...
Felpost
Vilken jävla telefonjävel! Kärlek!
Kinesiska Sony verkar markandsföra linjen med white/black/yellow/pink dock.
Har läst lite rykten nu om att Z1S kommer att ha samma färger som Z1; white/black/purple snarare än som Z1F; white/black/yellow/pink. Någon som...
Har ni checkat om det är relaterat något till Viloläget för displayen, jag har själv 15 sek, har aldrig upplevt besvär med osläckt display.
Någon som har ett 100 procentigt svar? Jag har stället sedan tidigare och har idag beställt hdmi-adapterskabeln, det känns ju som att om kan sätta...
Dåligt med svar! Om någon styr upp en schysst wireless-link till tv-funktion så please posta här!
Tjena! Liten detalj egentligen bara, men default språk på min Browser är engelska, normalt sett brukar det verkligen inte göra mig något det...
Tråkigt! Har inte haft nmågra problem alls med detta, har haft den ca 1 månad. Vart och när har ni inhandlat era plattor? Är det batchrelaterat är...
http://www.youtube.com/watch?v=Up9CMFo70t4&list=PLlJNTOfMcCK6V2-q-VgFaF-7FlwcNLDVB&index=6&feature=plpp_video Denna kanske du redan har spanat...
Löste det sig efter en omstart? Fick själv problem när jag skulle byta användare första gången, skärmen blev bara vit, men det löste sig efter en...
Gästläget finns, och jag har småtestat det litegran med två extra användare, en för min sambo och en tänkt för vänners småttingar. Jag kan lägga...
Jag köpte i mellandagarna en Xperia Tablet S och är så sjukt nöjd ! Men jag är sugen på att connecta min TV (Samsung) här hemma med min platta,...
Jag förbeställde min Xperia S väldigt, väldigt tidigt och fick den därmed i första batchen på releasedagen. En eller två veckor senre märkte jag...