Separate names with a comma.
Hej, har samma problem med inkommande samtal. Har Comviq. Bytte för någon dag sedan till en S23+ och nytt esim, samma telenr. Skannade koden och...
Nu finns uppdateringen till Pie tillgänglig för utvalda Sony-modeller: Uppdatering av inbyggd programvara till v. 6.3598 | Sony SE. Det finns...
Tack för förslaget, ska höra mig för.
Nej har inte kommit ännu, i så fall hade jag nog uppdaterat redan. Om vi är bland de sista så är det nog kring den 15/1 man får rikta in sig på....
Jo det vet jag nog, om inte ännu längre fram, tänkte bara höra om någon redan fått den. Men tack ändå!
Hej, Vill bara fråga, är det någon som fått uppdateringen till Sony's 2018 och 2019 Android TVs? Det är väl som med allt annat, bara väntan...
Okej, tack för svar! Det allra viktigaste är ändå att uppspelningen är någorlunda stabil, som jag upplever Netflix är på Android TV. Jag tror jag...
Funderar på HBO Nordic, skulle du rekommendera det nu på en Android TV (Sony 2019)? Stabilitet, etc...? 1.1.4 som är ute nu måste ju sideloadas,...
November här. December har inte kommit än Notify Update. Jag tror vi kan få vänta till efter nyår. De verkar vara upptagna med sina andra...
Tack! Kanon!
Ja det kan man förstås, fast säkerheten är rätt viktig också. Det är konstigt att Samsung fortfarande nämner S8:an bland de telefoner som får...
Samma här, märkligt, och så förekommer t o m spekulationer om att S8:an ska få Android 10, Samsung Galaxy S8 to get Android 10 update after all? -...
Lite irriterande är det, det här är nog det längsta hittills för S8:an, den börjar bli gammal, snart inga uppdateringar alls :(. Men det är nog så...
Tråkigt att det inte funkar :( Prova att ta bort Google appen och/eller töm app data och app cache för den under appar i inställningar. Det borde...
Det fungerade för mig när jag tog bort Google-appen. Då blev versionen 8.0.22.21. Men jag testade sedan att uppdatera appen genom Google Play...
8.19.14.21. Min funkar helt okej nu. Fick det att funka genom att ta bort uppdateringarna till den förinstallerade appen och återinstallera den...
Ursäkta om jag blandar mig i, men har du wipat data, cache och dalvik-cache i TWRP innan du flashar systemet, gärna efter flashningen också, innan...
Nej, jag hade återställt Googleappen till 8.0.22.21 därför att den senaste jag hade genom Play Store inte fungerade. Men nu när jag uppdaterade...
Har nu uppdaterat Googleappen genom Play Store. Det funkar....! :D. Hoppas jag.....
Undrar vad du har för inställning på din telefon som gör att det fungerar för dig och inte för mig (och många andra, inklusive utländska...
Hade 8.15.16.21 installerad förut men den fungerade inte för mig. Den enda som fungerar är den förinstallerade på S8:an. Har även provat...
Fungerar med förinstallerade 8.0.22.21. Är det någon senare uppgradering från Google som fungerar på S8:an, någon som testat?
Den nyaste är 8.18.14.21: apkmirror. Men den funkar ändå inte. :(
Vilken version då? Jag uppdaterade till nya 8.18.14 igår (ej beta), hade inte fått den via Play men tog den från apkmirror, det fungerade längre...
Det verkar funka för en del. Är det de som inaktiverar Googleappen till ver. 8.0.22.21? I så fall är det väl värt det tills Google löser det, och...
Var hittade du uppgiften om det, att micken fungerar efter att man har lärt om "Ok, Google".
Ok, tack intressant!
Ja en egen tråd skulle vara bra. De här inne verkar mest upptagna med att konfigurera sin hemstyrning etc. Vi kan ju inte ens använda assistenten....
Fungerar fortfarande för mig, förut efter bara efter 4-5 kommandon så la den av. Har du avaktiverat Bixby Voice också (inne i appen)?...
Angående problemet med S8:an. Det verkar som man måste inaktivera Samsungs rösttjänst. Så här: Inställningar -> Appar -> Visa systemappar ->...
Vad har du gjort för att din S8+ fungerar med GA? Assistenten i min S8 är fullständigt oanvändbar för närvarande. Jag har avaktiverat Bixby för...
Min med. Men det verkar som att det kan vara nåt i Google appen, röst funkade ju förut i Google Now. Kanske det kommer någon uppgradering i...
Men något måste hindra assistenten. Bixby är en sådan som kan kräva prioritet på mikrofonen. Men jag har avaktiverat Bixby voice men ändå stänger...
Med andra ord så kanske vi med S8 inte kan använda assistenten på länge, helt otroligt, nej Samsung kommer inte att lösa det om det är på dem det...
Hej, ny på forumet :) Är det någon som har mer information om mic-problemet på S8? Har prövat att avaktivera Bixby Voice som kan förvirra Google...