Separate names with a comma.
Ok tråkigt att höra. Jag lämnar in min telefon idag hursomhelst, får se hur långt tid detta tar..
Precis samma sak hände mig för två dagar sen, går fortfarande inte att starta men kommer förbi LG loggan nu och fastar direkt efter på en mörk...
Tjena! jagar en invite för 64 gigaren jag också :)
Testa shotta i din mun
hade inte registrerat min mail när jag beställde via telefon, tror inte telefonen har skickats gissar på att tele2 jävlas och endast skickat ett...
Fick samma sms precis, pulsen ökar :D
Anta att killen är ett troll, oddset är minimala att tele2 fått in en grå telefon som skickats ut till en person som beställde 4 april. Tele2 har...
Ringde upp tele2 nyss en sista gång, fick samma svar son nooz, alla med den mörka färgen är utskickade, själv så beställde jag den 20 mars kl 12...
Finns det ens någon som fått den mörka varianten när dom beställt via internet eller telefon? Alla jag känner som har fått telefonen är dom som...
Vilken färg samt vilken dag beställde du? :)
Helt otroligt, hon jag pratade med på brightpoint sa att den mörka fortfarande inte finns i lager, detta va för 2 min sen. Finns det nån möjlighet...
Inte säker men tror att du får en pott på det du har, så kan kan köpa saker med din telefon tex. godis i automater, sms biljett eller liknande
Det är en principsak, har tele2 skrivit att telefonen ska levereras den 2-3 april så ska den levereras den 2 eller 3 april. Förra veckan stod det...
Dom tog inte min mail när jag bokade via telefon så jag från inget mail från dom
Beställde den 19 mars, runt kl 12 svart färg. Och enligt henne som jag pratade med är den inte skickad. Så jag beställde samma dag som den...
Bummer :/ Hur fick du reda på att du inte var med i den första batchen? vad det 031-734 32 00 som du ringde?
Pratade med tele2s kundtjänst samt deras lager för oss som beställt via telefon och internet. Båda gav svaren att telefonerna börjar skickas ut...
Det går ej, enda sättet är att avboka från tele2 för att sedan boka via mecenat, det är två helt olika system tyvärr.
Någon som har ringt till tele2 för att se vart i kön dom är för sin one x? testade att ringa men hon jag pratade med sa att dom inte kunde kolla...
Ok, får ta och ringa dom senare idag :)
Ni som har beställt one x via tre, har ni fått bekräftelse på nått sätt, papper hemskickat eller liknande?
one x bokad, gigidy gigidy!
Ok, går det att ordna via hemsidan att abonnemanget aktiveras när telefonen skickas eller måste det göras via telefon/webbchat?
Ok, så om man beställer via tre direkt så finns möjligheten att man inte får ta del av erbjudandet, eller blir det så att man får telefonen med...
Nu blir det en beställning kan inte hålla mig :p Vill bara dubbelkolla för att se att jag fattat rätt, om man bokar via TPH så sätts abonnemanget...
Du menar angående volymen? det har jag också läst, eller menar du något annat? Nja, beror väl på vad man jämför med...
Ok illa :/ Orkar verkligen inte med iPhone längre men känns lite meningslöst att köpa en telefon där ljudet blir en försämring. Får vänta in one...
Har hört samma angående Nexus telefonerna, Xperia s har jag hittat olika från olika källor, swedroid tyckte inte att ljudet var någon höjdare...
Hej! Använder för tillfället en iPhone 4 som är i behov att bytas ut, så tänkte slå till på tele2 erbjudandet och eventuellt testa en android...
Någon som vet ifall man kan köpa ut viss antal månader på sitt abonnemang så man kan förlänga direkt? jag har ca 7 månader kvar, kan jag köpa ut 4...
Tror du tänkt lite fel. Ditt nuvarande abonnemang kostar 5586 kr och xperia s kostar 4500 vilket ger en slutsumma på 10086. Om du ska teckna nytt...
Din första mening måste du råkat byta plats på kontantkort och abonnemang va? Ok, då uppstår problemet att jag kommer vara utan mitt nummer...
Jag läste på 3 hemsida att om man har 6 månader kvar av abonnemanget så kan man förlänga, så då slipper du slutfaktura. Ett tips, ifall du vill...
Sitter på ett abonnemang med 7 månader bindningstid kvar hos Tele2 så tänkte begära slutfaktura och gå över till tre, men vill samtidigt behålla...
Studenter kolla eran mail, om man köper via mecenat så får man 1 månad gratis:)
Lite OT: Såg att det diskuterades lite tidigare i tråden vad för slags hörlurar som skulle inkluderas med HTC one x. Enligt denna källa så är det...