Separate names with a comma.
Jobbar som grovis, är nyutbildad grävmaskinist Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Tackar dd funkade Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Efter jag uppdaterade kan jag inte installera appar från play store får felkod [rpc:s-5:aec-0] Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Måste testas tackar Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Jo den är hal men jag tycker knapparna får en bättre känsla med bumpern iaf. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Data kabel och dator? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Officiella bumpern och dbrand baksida av carbon kör jag med. Funkar ypperligt Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Tror att den kopplas in på USB kontakten. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Precis, eller en tröja annars hushållspapper om man är hemma. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
reggat mig
De här tycker jag det är bra drag i, iallafall när jag hade steg o dunkåda i bilen Dubwoofer Substep...
Haft min N4a sen februari, haft skärm skydd samt dbrand och bumper på hela tiden så min är helt rep fri Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Haha exakt Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Kör stock just nu, tips på rom? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
21, 22 i december Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Beställde 2 skydd från dbrand i torsdags och fick dem igår, lätta att applicera, snygga, rekommenderas speciellt om du har original bumpern....
Tappar kontakten ibland men bara till internet fast jag har det på hela tiden. Har tele2 Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Tycker batteriet drar ur sig ganska fort med, har tele 2 som även verkar ha problem med att 3g ibland tappar signalen. Skickat från min Nexus 4...
Köpte det för ett tag sedan och spelar lite ibland, bara att rädda Origin : taranox Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Fan då, ingen lust o beställa ifrån USA men men..
Finns det någon kvar ??
Swype finns väl inte på svenska än eller har jag fel ?
Är med fundersam på hur man får tillbaka orginal 2.1, kör med elelinux froyo 2.2 just nu och amonRA 1.7
En fråga till, nyligen kört full wipe och installerat FROYO_2.2_elelinux_v2.0 för det första fungerar inte vibrationen när någon smsar eller...
Är det bra jag som har märkt att telefonen drar mer ström med elelinux 2.2 FROYO special edition än med vanliga 2.1 romen. ?? Vilken utav...
Är det på något sätt möjligt att få de här som tema till elelinux 2.2 froyo ? [IMG]