Separate names with a comma.
Vad bör man köra för inställningar när man filmar i 720p då? Nu har jag inställt allt på auto med zoom och vitbalans osv... Tycker det laggar...
Det visade sig att den var förinstallerad för mig, se inlägget högre upp.
Jag provade på adobes hemsida och det står att jag har version 10.1.72.7 installerat :D
Är Flash 10.1 förinstallerat med 2.2?
Jag har en hel del appar men ingen går att flytta för mig, prisjakt, imdb, cardiotrainer, spotify osv...
Vet inte om det spelar någon roll men min var ibockad.
Jag hade samma problem fick ladda ner uppdateringeringen en gång till, håller på att installera nu får se om det går bättre den här gången.
Då var den hämtad, håller på att installera uppdateringen.
90% nu!
Fan vad gött, äntligen har den kommit!
Men va fan snart så blir det en annons på blocket om det inte händer nått!
När du säger det så, klart jag stannar =)
Nä nu går jag och lägger mig och när jag vaknar ska jag j***r i mig uppdatera =)
Ja men han jobbar ju för htc!! ha ha
Ja men det är ju ingen nation som har fått den än!
Kan tänka mig att jag är i samma situation som en heroin pundare behöver sin fix, ge mig 2.2 nu!!!
Satan snart blir det en annons på blocket om en desire med 2.1... ;-)
Satan måste hämta telefonen och prova att uppdatera!
Jag pendlar mellan hopp och förtvivlan, det här är tortyr!!!
Har aldrig sett så många troll varken i tråden eller i kommentarerna bland nyheterna :D
Vad har du för källa för det?
Men jag måste erkänna att jag är lite taggad för midnatt, det som oroar mig är att de skulle ta några länder/operatörer i taget och att det inte...
De bara jävlas på htc de garvar säkert arslet av sig nu!
Klart att det kommer en uppdatering vid midnatt, tror ni inte det?
Bah snart midnatt då händer det!
Såja nu lugnar vi ner oss... Vid midnatt smäller det nog (eller inte) =)
En av förändringarna med 2.2 är ju möjligheten att filma i 720p men i vilken fps blir det då?
Har beställt en orginal väska po-s520 från dustin home till en kostnad av 195 kr. http://www.dustinhome.se/pd_5010456627.aspx Har också...
Japp nu är jag riktigt nöjd med mobilen... Mottagningen av 3G är väl inte så mycket att göra åt, det är inte så mycket mobilens fel utan 95%...
Man tackar nu har jag fått det att fungera! Det jag hade missat var precis som du beskrev att man skulle hålla inne volymknapparna också =)
Mitt headset är ett Sony Ericsson HBH-PV705, har tagit bort parningen till min gamla telefon en nokia 6110 navigator. Min nokia har inga problem...
Tack för tipsen! 1. Jag har följt de inställningarna och när jag åkte 1,5 mil hemifrån fungerade det så nu har jag de rekommenderade...
Jag har haft min htc desire i två dagar nu och det är några saker som jag inte får ordning på och börjar nu fundera på om jag har fått ett...