Separate names with a comma.
När jag går in på messenger i min Sony xz och ser mina senast skickade meddelanden, visar den numer tiden för när det skickades, istället för...
Och, när jag ändå är på det... Finns det ett inbyggt stående tangentbord (ala T9) på S7:an? Eller måste man ladda hem en app. Haft dåligt...
Har alltid haft Sony-mobiler innan, så denna frågan är kanske lite halvkorkad. Gjorde ett försök med en Samsung för några år sedan, men lämnade...
Fler som har problem med att usb-luckan inte går att stänga? Gummilisten som ligger runt har lossnat till hälften, och ligger i vägen.... Mest...
Någon mer än jag som får aviseringar från ej vitlistade appar när stamina är på?
Jag gick och köpte en glass screen protector:...
Ja, då var jag ju rätt på det ändå... :) under tangentbordsstil där finns det 3 varianter att välja mellan, ingen av dem T9...
Alltså, om jag tar fram tangentbordet, finns bara den vanliga inställningsikonen, med en skiftnyckel, förutom det som vanligen ingår på ett...
hur då? Känner den av efter ett tag, eller? :S
Trollstaven? Är jag korkad om jag inte ser den? o_O
Har fått min, och sitter precis och går igenom den. Någon som vet hur fasen man funktionen T9? Hatar att skriva med ett fullt tangentbord.
Fick brev från 3 igår. Mobilen har blivit något försenad men "jag får den så fort de fått in den i lager".
Någon som har sett ett silikonskal till försäljning någonstans än?