Separate names with a comma.
Det verkar inte fungera att beställa från tyska Google Store. Skrev Sweden efter min ort och valde prioritetsfrakten. En timme senare fick jag ett...
Forex Bank fungerar inte. Server certificate not trusted for host: nettbank.edb.com.
Förmodligen tagit emot hela kollit för signaturen är exakt samma som på mitt paket.
Vi har blivit scammade eftersom någon okänd har hämtat ut paketen och förmodligen kommer de säljas inom kort som stöldgods. Vet någon hur man ska...
Du skrämde upp mig där! Så mycket att jag var tvungen att panikchatta med Telenors kundtjänst så här sent på kvällen (de har öppet till 00). Det...
Inte att rekommendera när det gäller att ha en fungerande GPS. Någon fix lär inte komma då problemet ligger i att metallen skärmar av en stor del...
Har ni provat med en spelare som avkodar i hårdvaran? Har själv inte en Xoom men jag kan spela upp hdfilmer jättebra med min tegra2 mobil om jag...
3G fanns inte på 90-talet. 1 maj 2003 öppnade det första 3G-nätet här i Sverige.
Sälj er optimus one medan ni har chansen! Sålde nyligen min gamla lg för 1300kr för jag tyckte den var för trött. Har aldrig varit med om något...
Jag köpte den för 2790kr på netonnets fyndvaror. Helt klart värt det priset när S2 kostar 4700kr i vanliga affärer. Vet någon om och när det...
Självklart får man bättre mottagning om man har en lång sladd som agerar extern antenn. Asus har sagt att det var en tidig batch som fick dåliga...
Låter som pixelfel gånger 100. Åk in till webhallen och få den DOAd.
Har hänt en gång att wifin tappats. Försökte då söka efter wlan men den hittade ingenting. Inaktiverade wifi och aktiverade igen så fungerade det.
Kontaktade DustinHome igår och de sa att de kommer skicka alla förhandsbeställningar på måndag så att de är framme på utlämningsstället under...