Separate names with a comma.
Det är synd att det inte är möjligt längre. Men hoppas på att den kommer göra något åt batteriet.
Produkten är i bra skick och inte använd så mycket. Skickar med ett minneskort på 32 GB. Den är köpt på Siba i Skövde den 28-08-2015 kvittot finns...
Stamina mode är snart här igen. Kommer tillbaka i version 32.2.A.0.224 enligt...
Jag har GeForce GTX 770 så jag har ett Nvidia kort. Jag har försökt att hitta någon video på Youtube som visar någon som gör stremingen men jag...
Låter som en bra produkt att köpa. Jag antar att det här med lag när det gäller att strema beror lite på kabel och anslutning mellan enheterna....
Vad kan du säga för övrigt om den om man jämför med en vanlig spelkonsol?
Hur lägger man till enheter?
Men är inte 5 GB ledigt internt lite ont om plats?
Och du har inte märkt av några problem med för lite minne eller så?
Tack så mycket. Vilken version är att rekommendera? Är 16 GB tillräckligt? Med tanke på att vissa android spel kan vara stora även om man...
Hur fungerar det när man streamar ifrån datorn? Vilken enhet gör beräkningarna?
Hej I den här modellen av platan så har jag upptäckte att musik spelaren inte är lika bra som de övriga Tab plattorna. Den kommer helt enkelt...
Ja det skulle man kunna säga.
Är det någon mer skillnad när det kommer till en operatörslåst telefon än att du bara kan använda abonnemang/simkort från den operatören?
Jag fick i alla fall 200 kr i kompensation. Inte mycket men alltid något.
Verkligen imponerande det här.
Jag köpte det från Amazon. det här köpte jag: http://www.amazon.com/gp/product/B00JSESOHK/?tag=swedroid-20
Jag har gjort det men det verkar inte gå.
Jag har försökt men det men det går liksom inte på rätt plats. Jag får det bara att sitta bra på ena sidan.
Jag tycker inte att jag får det att sitta som det ska. Känns ungefär som det är för litet.
Någon som vet hur ett hard case fodral ska sitta rätt?
Ja det verkar som den ska komma:...
Ja så är det när man beställer från Kina.
Ser häftigt ut. Undrar hur det fungerar.
Hej Jag har köpt det här till min S5. [IMG] <a target="_blank"...
Jag har pratat med Samsung om de här och de säger inget ting om det här. Det ända de har pratat om är att jag ska prata med återförsäljaren....
Fast det gör ju ingen skillnad.
Verkar som de har många spännande saker på http://mobilefun.com
Vad jag såg så märkte jag bara en skillnad som är mellan demo telefonen och den jag köpte. Men jag kanske ska få kompensation för bristande...
Ja fast det är inget man vet fören man får reda på att det är en demo telefon.
Vad menar du nu?
http://www.idg.se/2.1085/1.556996/sa-enkelt-gar-det-att-hacka-fingersensorn-i-galaxy-s5 Låter inget vidare roligt det här.
Tussen tack.
Verkar som det här kommer dyka upp i version 4.2.3
Vad är det för typ av appar?
Ja men jag följer inte Twitter så mycket. Ja nyheter som ni postar på hemsidan så man kan få information när ni gjort ett nytt inlägg. RSS har ni...
Ja och då undrar man varför inte min telefon visar så där?
Ja fast det skulle ju vara konstigt att det skulle skilja? Jag vet inte om det var en demolur som jag kollade på i butiken i Fredas när jag köpte...
[IMG] Det är det här jag menar.
I butiken kunde jag få information även på det andra läget hur länge batteriet skulle klara sig. Skickat från min SM-G900F via Tapatalk