Separate names with a comma.
Bra förslag MEN analoga trix är fusk................... :-)
Så, nu har jag provat och kan rapportera att det funkar perfekt! Ställde in vilka tider som LED inte skulle blinka i Light Flow och det fungerade...
Enklare än automatik är svårt att hitta! ;-) Så, Light Flow är den hetaste kandidaten.....
Sant! MEN, det ligger långt ner i menystrukturen..... Vill ha en enklare lösning
Ser lovande ut. Prövar ikväll och återkommer med omdöme. Tack för tipset! :-)
Vet någon om det finns en genväg / trix / sätt att stänga av led notifieringar när man sover? Finns inte i stör-ej läget, fanns på äldre modeller...
Har problem med att det inte går att visa väder på låsskärmen eller i s view fönstret. Tjänsten stoppas om man försöker kolla i inställningarna....
Ipad? Kom från Iphone 5 och ipad till denna monster mobil och är helt överväldigad och förtrollad. Har inte rört ipaden sen jag skaffade note...
Har löst det! :-) Eftersom jag har kört Iphone 5 innan har jag ett nano sim och använder en adapter så det blir ett micro sim. Sim kortet hade...
Har för ett tag sen införskaffat min första android lur efter att ha varit en äpple pojk under många år! Är grymt nöjd med min samsung galaxy...