Separate names with a comma.
Denna har jag också, den är super! Funkar oberoende av vilket sorts skal man använder och lätt med en hand att lägga dit och ta bort. Rekommenderas!
Ok, hoppas det är så att det finns plats för 2 fysiska kort. Försökte hitta info om det själv men är alltid så luddigt nämnt att man kan tolka det...
Har Ultran plats för två SIMkort eller är det bara 1+eSIM?
Ok, gissade att det tyvärr var så.
Det här är ju i Finland så säkert lite andra regler. Här är sällan telefonerna bundna till abonnemang, men ibland behöver man vara kund hos...
Samma här. Ultran med 256gb + förköpserbjudandet för 1048€ så blev frestelsen för stor :D Men jag behövde inte byta abonnemang till dem.
Den batteritiden kan man väl inte klaga på :) Detta med 120hz?
Just Samsung är väl kända för att batteritiden blir märkbart bättre efter en tids användning då telefonen "lärt sig" användningsmönstret och...
Vilka fördelar ser du hos sonyn jämfört med FE? Är ju smaksak men om 3.5mm utgång och lednotis är viktigt så visst, dom har sonyn. För egen del...
Hörlurarna som medföljer gör ju det hela mer intressant. Svårt val mellan denna och S20 FE nu :P
Se där, intressant. Hoppas den modellen dyker upp hos fler återförsäljare innan förköpserbjudandet går ut!
Det är gorilla glas 3.
Att det är platt skärm på FE är najs! Är ju direkt sällsynt idag. Sen har den optisk fingeravtrycksläsare också istället för den...
Det är väl sant jo förutom vid flytt av större filer kanske?
På S20 kan man välja mellan 60 och 120hz.
Lagringen är även ufs 3.1 mot 3.0 i S20.
Han nämner 6gb i videon så jag utgick från det, men hoppas på 8 absolut.
Och platt skärm dessutom! Helt klart intressant, men 6GB RAM låter lite sparsamt..?
När man dessutom laddar den i ett huj så har verkligen inte batteriet varit något problem. ;)
Har du uppdaterat till senaste? Har för mig applådan typ just har kommit, kanske i senaste uppdateringen..
Inställningar - hemskärm - hemskärm - visa applåda
Vet inte om jag har dåliga ögon men ser inte pixlar hur jag än försöker :D
Har inte hunnit testa så mycket men upplever att bilderna har bättre skärpa och färgdynamik.
Har haft min mi 10 i en dryg vecka nu. Tycker också det är en riktigt bra telefon. Kommer från samsungs s10+ och senast note 10+. Denna känns...
Nej
Lanseras i europa den 27 mars. It s official, the global version of the Xiaomi Mi 10 already has a presentation date - xiaomist
Ok tack för svaren! Verkar vara så att man får lov att leva med det :) men känns ju lite löjligt att man inte kan få bort den, annat än att ta...
Fick min 6t igår och håller som bäst på att ställa in allt på den. En sak jag stör mig på är att då jag har i 2 simkort men den ena avstängd så...
Nokia 9 PureView: abbiamo provato la fotocamera e vi diciamo cosa ne pensiamo! Här har de tagit några bilder och jämfört lite med Samsung S10.