Separate names with a comma.
Man ska aldrig säga aldrig, men i nuläget så har jag inga planer på att skaffa mig en smartwatch, hoppades på att hitta något billigare alternativ!
Eftersom mobilen inte verkar ha något inbyggt notifikationsljus så undrar jag om det är någon som har något bra tips på andra lösningar, appar som...
Allting funkar med den? Mic, bra ljudvolym osv?
Är det någon som har något tips på en bra usb-c till 3.5-adapter, dvs. så att jag kan fortsätta att köra mina älskade trådade hörlurar även med...
Är jag med i kön, då jag skickade PM för en stund sen?
Någon som har testat Huaweis headset AM185, som ingick vid förbeställning om jag inte minns fel? Huaweis mobiler kanske inte levererar det bästa...
Rätta mig om jag har fel, behöver man ha eller skriva ett abonnemang hos Tele2 för att kunna köpa loss denna? Räcker inte det att man har en...
Om priset är rätt iom att dom skippar mycket så kan jag tänka mig att testa LG igen.
Skulle jag få välja mellan dom två telefonerna bara sådär, så är XZ den jag skulle välja, men man kan inte ignorera hur mycket man får för priset...
Inet säljer Sony Z5 Premium för 3299 kr...
Jag tar mycket kort och gillar att ha en hel del filmer med mig. Jag kan inte säga att jag absolut kommer att behöva så mycket plats, men jag...
Hade gärna sett plats för minneskort, i såna fall hade det garanterat blivit ett köp!
En snabb fråga som någon kanske kan besvara: Har läst att man kan få till snygga light tails med kamera appen då man tydligen kan justera shutter...
Har testat det lite, verkar helt okej, var inte den grafiken jag hoppades på men har man tråkigt på någon promenad så, varför inte. Redan sett...
Ni som har köpt kortläsare som man pluggar in i mobilen, är det någon hastighetsskillnad mot mobiler som har stöd för SD-kort?
Kanske har tagits upp tidigare, men hur är Oneplus egna hörlurar, värt eller ska man satsa på andra om man är ute efter liknande i samma prisklass?
Är det några grejer du redan har? OS? Har du all kringsutrustning?
Independence Day 2, väldigt besviken, trodde inte att den skulle nå upp till sin föregångare men att den höll så låg kvalité... 3/10
Har också problem med frontkameran, dock använder jag nästan aldrig den, men känns ändå surt att få bilder som presterar i klass med mobiler för...
Jag har 3 GB/mån och jag brukar inte göra av med allt, lite Spotify då och då men annars är det inget "dyrt" jag gör regelbundet så brukar klara...
Beror på vad du är ute efter, spelskärm, bra färger, bra betr vinkel?
Hur upplever du skärmen när du är utomhus, tyckte att min Z5 var alldeles för svag i solljus.
Någon som har haft problem med skärmskydd och vatten? Köpte ett skärmskydd och det kändes som att fukt kom in på vissa ställen, kanske bara var...
Oneplus 3, mycket gott i recensionerna. Får se om det blir någon längre fram i sommar, dock ska jag vänta på en guldiga versionen först.