Separate names with a comma.
Söker en app som trackar en precis som en joggingsapp men jag vill även ha med höjdskillnader då jag vill använda den för att kolla vart jag åkt...
Jag har haft problem med market en ganska lång tid nu, nerladdningar tar evigheter att starta, sen tar det även skitlångtid innan installationen...
Men då får du stänga av din web browser-signatur! :)
Jo för fan jag orkar kommentera! Jag köpte en laddare för bilen till min Desire och en datorsladd. Beställde det på en fredag fick det på...
Jag passade på att köpa tapatalk. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Halloj! Jag söker ett stryktåligt fodral till min Desire, jag hittar bara mjuka. Det är så att i vinter blir det mycket skidåkande och då vill jag...
Köpte precis Spotify Premium för att kunna använda det i min Desire, men så får jag inte appen att fungera. Spotify-appen hänger sig direkt när...
Störande att man bara får upp angry pissed birds. När man vill ha det riktiga spelet så mycket!
Ah tack så mycket detta ska testas. :)
Jag har haft problem med 3G på min Desire sedan jag fick mitt nya sim-kort från Tele 2 (jag bytte från kontantkort till Abonnemang med Kompis plus...
Jag tar macrokort själv med Desiren och väljer de som bakgrunder genom skreddasy under inställningarna, Man får en rektangel (som man kan...
Skulle det inte gå att synca Desiren med iTunes nu efter 2.2? Jag hitta i alla fall inte vart man gör det. Jag kopplar in den i datorn och väljer...
Mobisle Notes kör jag med, gillar den jättemycket.
Fick min Desire i måndags från komplett :-) Är skitnöjd!
Jag beställde mig i Desire från Komplett förra veckan, i fredags kl. 14 hade de skickat luren till mig. Så nu väntar jag bara :D Jaha, men jag...
Det är för att 2007 köpte Komplett upp Inwarehouse, så de har samma ägare. Även hemsidorna ser ju lika dan a ut bara färgen som skiljer.