Separate names with a comma.
Kört två olika nightlies i lite över en vecka nu, inte märkt några buggar eller problem. Känns som en helt ny mobil, snabbare och mycket smidigare :)
Hoppas på att nästa update löser mina problem, verkar vara många som har problem med att den drar allt batteri även om den bara ligger å är oanvänd.
Mycket mycket sämre än min S4, får ofta ladda på eftermiddagen för att den inte ska dö på kvällen. Tror det är någon bugg som drar massa batteri,...
Läst att det hänt andra också, bara å lämna tillbaka.
Fick min S5 idag å märkte att frontkameran har någon slags fisheye effekt, i kamerappen och alla andra. Har man ansiktet i hörnen av kameran så...
Är OTA i mobilen som klagar, kör Ubuntu på hemdatorn så kan ej använda Kies.
Någon annan som har problem att uppdatera telefonen? Har över 1 gb ledigt utrymme men när jag väljer att plocka ner senaste uppdateringen säger...
Har vrålmycket problem med GPS, mestadels att den inte vill låsa alls. 50% av gångerna jag är ute å springer så klarar den inte av att hitta gps...
Nejdå
Fick den inte OTA men rensade google framework 2 gånger och sen hittades den, har haft problem med tapp i täckningen så får hoppas det funkar...
batteritiden är sjukt mycket bättre i 4.0.4. Klarade ofta inte en hel dag förut, nu är jag på 48% med 23 timmars användning :D
Enda skillnaden jag upplevt är att autorotate äntligen fungerar som det ska, man behöver inte vända mobilen i 10-15 sekunder för att den ska...
Mängder av små och 3 större repor i min mobil efter 2 månader. Fixade ett skärmskydd för ska ju endå ha den 24 månader så inte så skoj. Betydligt...
Har också en mängd repor i skärmen efter 2 månader, många små och 4 större. Har aldrig tappat den och ligger i samma ficka som en läderplånbok där...