Separate names with a comma.
Right, ny vecka, nya tag. :) Screenshot på notifieringen längst ner. Jag har även ett annat spår. Jag kan nu manuellt exportera Notes-kalendern...
Humm, går det att tvinga fram en notifiering så jag kan kika? Funkar det så vore det toppen, borde då gå att läsa Travelers kalendernotifiering?
Mailheadern ser ut så här (hoppas det är rätt header): from: Bosse Banan <[email protected]> till: [email protected] datum: 1 mars 2013 13:52...
Jag har snickrat, dock ej testat följande (vet inte formatreglerna, hoppas mina tankar är förståeliga): Profile>Event>K9 Mail Received...
Dagens utmaning. Vi kör, tyvärr, med Lotus Notes på jobbet. Jag har Lotus Traveler på luren, Samsung Galaxy S3 Mini. Finns det något sätt att...
Random? Helt klart, spelet "drivs" av tärningskast. Det man kan styra med är karaktärers egenskaper samt när man använder olika saker man får som...
LLama kanske går att fås som du vill ha det?
Ingen specifik HTC-fråga annat än att jag har en HTC Desire Z. När jag kopplar mitt Bluetoothheadset blir jag inte klok varför det ibland bara...
Tänkte bara ge tummen upp till detta spel. Arkham Horror Lite som jag personligen tycker funkar betydligt bättre som app än som brädspel. Många...
Nu vet jag inte om det är detta Dalarna är ute efter, men kan det handla om att sammanställa två/flera datakällor i en kalender? På jobbet sitter...
Har sökt efter någon androidversion av penna&papperspelet Sprouts utan att hitta något. Min utmaning till kollektivet är tvåfalt. 1. Finns det...
"Lite version is limited to one active rule after expiration date" Kanske kan snåla undan med Free-versionen, får testa och se. Tack för tipset.
Hej, jag slår manuellt av ljudet på kvällen, vill inte ha någon ljudnotifiering när man får nått mail mitt i natten. Det händer att jag glömmer...
Hejsan, skriver lite här mest för att avreagera mig men även för att höra om någon har info rörande detta. Frugan har en HTC Hero. Hon är ingen...
Tack för infon, skall testa Quickpic!
Hej, vet inte om detta passar bättre på annan plats i forumet, men jag startar här. Jag har senaste tiden märkt att de senaste bilderna eller...
Har hittat en felkälla, kanske finns fler. Jag använder SlideIT och när jag i textrutan långtrycker och ändrar indatametod från SlideIT till Touch...
Tackar, fick även detta tips från en kollega (som ej använt den själv): http://www.mytrendyphone.se/shop/htc-desire-z-42822p.html
Hejsan, har en HTC Desire Z samt cykel. Nu undrar jag om det finns någon sorts hållare man kan montera på styret? Det finns ju ett antal ypperliga...
Mmm, först och främst tack till Nitram. Kabeln jag testat hörde till en usb/ciggladdare och funkade alltså inte på datorn på jobbet. Jag har...
Nix, finns inget sådant. Har gått tillbaka till default Sense UI, inget där heller. Det är precis som om luren inte upptäcker att den ansluts med...
Hejsan, manualen säger att när jag kopplar in USB-kabeln mellan tfn och dator så kommer det en popup i tfn där man väljer mellan olika alternativ,...
Hej, har kollat hur man "kalibrerar" luren men undrar om det går att ta bort eller reseta filen batterystats.bin utan att behöva roota telefonen?...
Inget ont eller elakt, tyvärr ett korrekt iakttagande och jag skäms officiellt. Jag ställde frågan på en annan plats och blev hänvisad hit....
Jortes widget funkar ett tag men slutar fungera när (tror jag) jag öppnar tangentbordet.
Mycket strul. Jag upplever problem med HTCs nya web-gränssnitt som jag tror de kallar för Sense också. Det verkar synka mina kontakter med de...
Hejsan, jag upplever problem med HTCs nya web-gränssnitt som jag tror de kallar för Sense också. Det verkar synka mina kontakter med de som också...
Du känner säkert till det, men Waze kanske kan vara något att prova? http://world.waze.com/ Helt communitybaserat och med för mig knackiga...
Tack så mycket, ser ut som om visst av det jag funderar efter kan göras.
Hej, är ingen utvecklare så jag kanske använder mig av fel termer. Jag är nyfiken på om Android tillåter att man remote triggar nedladdning av...
Hejsan, första posten här. Min fru fick ett mail med ett par infogade bilder. När hon öppnade det så slutade det med att hon fick ett meddelande i...