Separate names with a comma.
Hej igen, nu har vi skaffat ett nytt tema till butiken, vad tycker ni? Btw hur ändrar man trådrubriken?
tack :)
hej igen mina vänner, nu skall vi även komma med på Prisjakt inom ett par dagar :) vad tycker ni om nuvarande temat? är det godkännt? detta tema...
Anledningen till att du kom till Paysons testsida är pga att vi inte aktiverat "Aktivt köpläge" ännu med tanke på att det finns en del saker vi...
cookies - check fax - check forum - check utvalda produkter - check org nr + adress - check nya produkter dagligen - check saker som skall kollas...
Okey, vad bra :) vi kommer absolut att ett tema så småningom. hej! wow, du vet vad du talar om! vi skall genast gå igenom dina punkter, Tack!...
Nu blir det inga fler förändringar förrens imorgon igen, vi skulle verkligen uppskatta om ni fortsatte att ge er feedback och tips. tack för idag,...
vet inte hur jag får upp bilder här som ni gör. men har ändrat tema ny utan linjer
ok, du tänker helt utan linjer? för det går att ordna
lagt orgnr på "kontakta oss" sidan nu ist.
Nu så ska det vara fixat :) hehe
Sådär! Nu skall det vara fixat :)
Nu är det åtgärdat! :)
Detta skall fixas under morgondagen! Vi är jätte tacksamma för er hjälp och feedback, fortsätt gärna med er feedback det hjälper oss verkligen.
det skall vara åtgärdat nu.
Skulle vara tacksam om du kunde säga vart detta är så vi kan åtgärda det så fort som möjligt :) Hej! Ja, det är en känd bugg som gör att det...
Texten fixad! tack :) Adress inlagd. sen vad gäller "Trygg E-handel" så kostar den ganska mycke pengar så den får vänta tills vi kommit igång på...
Tack för er hjälp :) vi kommer nog att behålla detta temat. och Ja org.nr ska in vid nästa tillfälle :) och adress btw, är det inte konstigt med...
Vad kul :)! tycker temat ser enkelt ut och inte lika mörkt som innan.
Så har gjort ett tema med samma färger som logotypen, vi tycker det ser helt ok ut, vad tycker ni???
BTW tror ni att vi kan lägga grön färg som i loggan i headern å footern??
jo, det kan jag göra. men gillar inte riktigt det mörka så kommer att skapa ett eget tema nu kommer sätta på standard temat nu.
ok.. nästa bytt till nr 2 Black
första temat Black-Red!? byta?
Jag har 11 stycken olika teman att prova! när jag har bytt ett tema så skriver jag här inne så kan ni säga vad ni tycker om det temat och är det...
OK! då ska vi se.....
ja, det har du rätt i. dock så testade vi med den gröna färgen som finns i loggan men vi kände att det blev för grönt å vitt, fast vi kanske skall...
ok bra tips skall kika på dem. jag kommer att försöka få in dina färger om några minuter.
Skall börja kika lite grann på dina färger nu :)
*Pling* :) Yes. tycker den har funkat bäst hittills, har du något annat bra förslag på en gratis-butik?
kan inte öppna din länk, men vi är verkligen tacksamma för all feedback vi kan få nu så här i början. Vi kommer att påbörja ändringar av önskade...
Ok.. nu ser jag vad ni menar! Tycker ni att bilden skall förminskas för att slippa det suddiga eller skall bilden bort helt? Hehe, ja det kan...
Ok, just agget kommer ifrån fabrik så där kan jag inte göra mycket än att ta bort den från Bannern. Skulle du tycka att vi tar bort den helt från...
Vad exakt menar du? vilken "gaming" är det du knappt ser?
Är det någon mer som får dåliga bilder? Dessa bilder är från stället där Alla får sina bilder ifrån dvs. elgiganten, mediamarkt osv!, för mig som...
Ok, tack för din feedback, detta kommer att testas under morgondagen! Mycket intressant :) Jag kommer att PMa dig när jag gör detta så du har en...
Dessa bilder kommer ifrån Icecat, och dessa bilder är av högsta kvalite, använder du en TV över 42" när du kikar på bilderna?
-Trygg e-handel är väl ett pris man vinner.. -firman är ju Online och då känns en Adress onödigt, Dock så kommer en Utlämningsadress komma inom...
alltså, det går att fixa på nolltid, problemet Nu är att jag har ganska många besökare inne just nu, och ändra utseende just nu skulle verka...
hmm, intressant... Inte omöjligt, dock så har jag testat ljusgrå bakrgrund med tyckte det såg "billigt" ut fast jag kan ha fel.