Separate names with a comma.
Tackar för svar. Ja, det får helt enkelt bli skroten för den nu.
Har en P10+ som beter sig konstigt. Den stänger av sig själv och går inte att starta / lyser rött, alternativt fastnar i en loop där den startar...
Lite sen på bollen. Men har blivit med en P10+ Beställde Original Mashup View Cover och Smart View Cover. Någon som vet hur dessa funkar...
Tackar så mycket för svaren. Det är helt klart röstsamtal som är viktigast. Övrigt är bara ett plus.
Letar ny telefon åt pappa. Då han är missnöjd med mottagning/samtalskvalité på sin nuvarande Note 2, med Telia. I övrigt är han väldigt nöjd med...
Då är grejerna hemma och monterade. :) Fodralet är riktigt bra, sitter som det ska, och känns inte alls billigt. Det härdade glaset är jag...
Kanon! Då får det bli en sådan :)
Är mycket prat om vilken laddare man ska ha hemma eller på jobbet. Men vilken är bäst i bilen då? Denna såg ju bra ut:...
Vi får övertidspass utskickade med sms. Man får ett sms med datum / tid och lite annan information. Bokar upp sig på passet gör man genom att...
Löste det själv! Hade missat att jag skulle använda "Events" [SPOILER] [IMG] Har fixat den funktionen jag vill ha. MEN har två...
Tackar så mycket för snabbt svar! Har börjat lite, och det går ganska bra! Fortsätter med mina frågor i Tasker-tråden.
En sak jag undrar över. Finns det en app som automatiskt kan svara på sms utifrån vad som står i det? Smsens ser ut som nedan: "Text"...
Edit: Fått invite från Google. Återkommer om man får något att dela ut :)
Jo, 188kr är ju helt klart ett bra pris. Beställde ett sådant iaf :) Bara det att man har blivit van med gratis frakt / hämta ut i butik.
Jo, det har jag koll på. Det var mer en fundering om baksidan. Men tack för att du dubbelkollade :)
Roligt att höra att det är bra :) Ja, misstänker också att det kan bli för tjockt. Borde ju vara hyfsat skyddad med ett fodral iaf. Får vänja...
Då var telefon beställd :) Synd bara att Halebop inte ger ut något kollinr, så man kan sitta och följa transporten :( Så blev lite panik att...
Någon som har några tips att komma med gällande minneskort? Något som funkar bra / mindre bra? Samsung EVO / PRO ? Själv så köper jag nog...
Jo, det är samma för mig. Väntar också på SCR26. Väldigt dumt att inte ha det klart när de släpper mobilen. Tänkte mer på om det finns några...
Ska till att beställa en Z3 Compact. Men undrar lite vad man behöver för sydd? Hade tänkt mig härdat glas till skärmen och billig flip-cover....