Separate names with a comma.
Japp det funkar bra! Gick igenom alla steg igår och fick min rabattkod bara någon minut efter sista klicket. Sedan så var det bara att beställa...
Hej igen! Efter ett par veckor med telefonen så är jag tillbaka med en liten uppdatering. Nackdelar: Ganska långsam fingeravtrycksläsare, men då...
Efter många om och med så fick det bli en One Zoom som ersatte min Oneplus3 efter drygt tre år av trogen tjänst. Och efter två dagar så är jag...
Saknar inte särskilt mycket, däremot så börjar batteriet tappa prestanda (funderar på om det är värt att byta) den bråkar ibland när den skall...
Efter dryga tre år i trogen tjänst så är det väl snart dags att börja leta efter en ersättare till sin One+3 Men när OnePlus börjar närma sig...
Precis vad jag misstänkte, typiskt att dom tar bort en av dom funktionerna jag använder mest. Med lite tur så återkommer dom i One+7T eller 8 och...
Imponerande att man kan få uppdateringar till en tre år "gammal" mobil. Minst lika imponerande är att batteriet, väldigt sällan jag har under 50%...
Hade samma problem och denna tråden hjälpte mig https://swedroid.se/forum/threads/kan-inte-ta-emot-mms-sen-nougatuppdateringen.141521/
Det är jag som har skapat listorna, men inte på telefonen utan på min gamla Nexus. Ska ta och skapa några nya listor och se om det blir någon...
Har levt med min telefon några veckor nu och hoppet från Nexus 5 (2013) är riktigt stort! Men en sak förbryllar mig. Antecknings appen Keep tar...
Så efter första dagen måste jag säga att jag är mer än nöjd! Gick förvisso från Nexus 5 (2013) så prestanda ökningen var ganska stor. Den...
Nu ligger min på utlämningsstället! Och idag så vankas det övertid... Tur att man har en snäll sambo som hämtar ut den åt mig (japp det går bra...
Min har nu lämnat Köpenhamn, hoppas nu att den ligger på rätt lastbil.... [ATTACH]
Min skickades idag! Från dhls spårningssida: Förväntad leverans:torsdag, November 17, 2016Innan dagens slut 1 Kolli På Onplus sida står det...
Göööött! Det blev en beställning nu under frukosten! Leverans datum före 21/11!
Vad tror ni? Är det någon idé att beställa på Amazon eller ska man vänta tills den kommer in på lager igen?...
Hejsan, jag var inte på elgiganten och kände/klämde lite idag. Hur upplever ni kanterna jag tyckte den verkade lite "vass" i vissa lägen? Hur...
När jag hade min Pad Phone 2 så kunde jag varken skicka eller ta emot mms i asus egna app, trots att jag hade rätt inställningar (både enligt tele...
Bästa lurarna jag provat sänkta med 1000:- http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/horlurar/QC25BK/bose-quietcomfort-25-horlurar-around-ear-svart
Fel post
Nähä, telefonen ville inte hitta den här uppdateringen heller... Men nu var det fler saker som började krångla (skärmen på paddan uppförde sig...
Då kanske det funkar bättre den här gången. Tillägg: Fast det verkar inte gå så bra via min chromebook, det blir till att släpa fram laptopen.
Japp! Efter två veckor är jag fortfarande nöjd! Mycket trevlig liten sak och jag har inget att säga om skärmen. Streamar en hel del sport och...
Slog till och köpte mig en HP Chromebook 14 på elgiganten för 3490:- för en vecka sen. Och efter en veckas drift måste jag säga att jag är...
Allt är original. Får ringa Asus och fråga under dagen.
Behöver hjälp Får det inte att funka, har nu provat tre gånger utan att telefonen hittar uppdateringen. Hittar mappen med filerna i...
Kan mycket väl vara så att jag har gjort fel när jag packade upp filen.. Kollade nu och tre undermappar in så ligger det visst en zipfil med...
Är det bara jag som har problem med att få telefonen att hitta filen? Följer instruktionerna till punkt och pricka men när jag kopplar ur...
Min platta är inne på lagning för samma fel för andra gången nu. Den blinkar till och sen så är allt bara svart. Första gången så fick dom byta ut...
Lämnade in den till webhallen i måndags och ringde Asus under tisdagen då hade dom full koll på mitt ärende. Dom vet att jag vill reklamera pf2an...
Jaha, då får man skicka in sin älskade telefon/padda igen.. Igår så blinkade skärmen till när jag lyfte paddan från bordet (med telefonen dockad)...
Då den var helt död vid inlämnandet så kunde jag inte göra någon factory reset (vilket jag gjort med tidigare telefoner innan jag lämnat in dem)....
Äntligen så är min pf2 tillbaka efter knappt två veckor på service. Enligt delivery noten från Letmerepair hade följande hänt: Error code: Power...
Svårt när man kör budbil :p
Jo vi levererar och hämtar under kontorstid så jag hade fått problem. Men att jag kan hämta/lämna på jobbet underlättar något enormt. Ska...
Dubbel suck. Jag jobbar ju på UPS så det hade jag ju kunnat lösa på jobbet.... Ja ja man lär sig nåt varje dag och om den går sönder igen så vet...
Fan, kommer dom och hämtar den? Synd att jag inte visste det innan jag lämnade in den till webhallen. Vilken firma är det som kör deras prylar?
Provade det också, men tji fick jag. Den var helt död hur jag än försökte.
Suck. Här har man gått och varit supernöjd med sin PF2 som har fungerat precis som den skall. Och så en morgon när jag vaknade så var allt svart,...
Grundidén är att appen ska söka i databasen enligt dom inställningarna man har gjort i appen eller på sina socialamedier. i steg två ska man även...