Separate names with a comma.
Andra advent, julen närmar sig! Prova gärna mitt enkla julspel. God Jul!...
Har ni problem med er närhetssensor med magnetfodral till er s8/annan lur? När jag har skalet i tillhörande fodralet, London Wallet från IDeal of...
Kan man installera s7:ans kamera app i s8:an? Vid manuellt fokus i PRO läget saknar jag zoom funktionen när man "sätter" fokuset...
Vilken skillnad på de båda nya s7:orna. Den ena har feta svarta kanter runt skärmen, den andra inte. Den ena har en blå skärm, den andra rosa....
Har även ni "märken"/ojämnhet runt skärmkanten på åtminstone tre olika ställen, där glaset på skärmen slutar? Visst är det smått men ack så...
Fungerar första gen Galaxy Gear på s7? Inte provat den sedan s4... Tack på förhand!
Honor 8, svart i oöppnad förpackning med kvitto bytes mot Nexus 6, 6p, alt galaxy s6 eller liknande. Alt säljes. Finns i Sörmland, kan skickas....
Sett att denna luren kostar ny <2000kr inkl frakt på eBay. http://www.ebay.co.uk/itm/182290493982 Är det något särskilt att tänka på om den ska...
Hej, PM mig gärna om ni har en Amiga att sälja eller Amiga tillbehör att sälja. Allt av intresse. Tänkte uppleva lite retro! :) Mvh Micke
Sparsamt använd svart LG Watch R med läderarmband. Har även ett svart "gun black" metall armband köpt på ebay, ej använd. Kartong och kvitto...
Oboy... Hehe. Vilka bra och stora bilder man kan ta med 50Mp kamera appen! :D...
Sony Z Ultra bytes eller säljes, svart, inköpt på CDON 2014-03-31. Använd 9 mån. Inga repor på framsidan, har använt skärmskydd. Baksidan är repig...
Min lur: En svart, olåst och i bra skick iPhone 4s 16gb bytes. Sitter på skärmskydd och bakskal. Kartong, dock ej headset. Ditt byte: Mobil...
Någon mer som lyckats få en spräckt baksida? Har som ett "kras" märke och lång spricka som delar sig på baksidan. Första gången någon av alla...
Så länge jag inte äger en Samsung eller SE X8 så har jag tyvärr klagat på att telefonerna har för dålig samtalskvalite. Innan jag sålde min Note 3...
Mycket välvårdade och repfria enheter säljes till högstbjudande alt det bud jag väljer! Note 3 32gb svart, olåst, original! Inköpt 2013-12-05 på...
Någon som har en bättre begagnad surfplatta att sälja för ca 500kr +/- några hundra? Missade Lenovo A1000 7" platta erbjudandet för 490kr på...
Jag vet att Light Flow har funktionen ändra LED notifieringenslampans ljusstyrka, men fungerar det på N5? Jag vill ha ett mycket svagt ljus,...
Jag avskyr pentile. Tycker min Note 2 är ok. Tänkte gå och köpa en note 3 imorgon... men nu kollar jag denna film och tydligen är pentile...
Ville bara tipsa om att jag såg att Note II flip case med lite "udda" färger finns att köpa för 49kr på Netonnet. Jag köpte vinröd och orange......
När man gör knock on så tänds led notifieringslampan upp. Helt ok tycker jag, men den är så stark!! Särskilt då man vistas i dunkelt ljus. Hittar...
Jag är inte nöjd med samtalskvaliten på våra 2 LG G2... hur upplever ni den på era N5:or?...
Någon som vet SAR värdet? Källa.
Nyuppackad Nexus 4 och redan LG problem. Lovade mig dyrt och heligt att aldrig köpa en LG igen men namnet Nexus lockade. Inte helt förvånad att...
Då har även jag köpt en Nexus 4, förväntas få den imorgon av Bazula. 3095kr är som hittat, gäller den svarta modellen och 16GB. Förväntningar: 1....
Säljer min blå Samsung Galaxy Note. Telefonen är aldrig rootad eller liknande. Låst till 3 (TRE). Skärmskydd på sedan dag/minut 1 jag packade upp...
Har en Motorola Xoom 32gb wifi US som jag önskar sälja eller byta. Förslagsvis iPad? Om pengar emellan, ge förslag på hur mycket. Mer info:...
Gratis Crossover till Linux/Mac bara idag 31/10. 12mån support ingår. Ord pris $59.95. http://flock.codeweavers.com/ Bara ett tips... :money:...
Inget nytt i ios världen. Följde kvällens event. Snabbare, tunnare och mindre. Men ca 3200kr för en ipad mini 7,9" med upplösning 1024 känns ju...
Som rubriken lyder, finns bättre alternativ idag? Boxeee är grym och klarar 1080p, det gör inte min jb appletv2 (720p). Men finns Netflix till...
Som van Xoom användare så ser jag nu att Nexus inte har samma "look" på UI. Vet ni någon inställning/launcher/ROM som kan erbjuda samma look som...
Någon som sett något liknade att köpa här i Sverige, oavsett plattform?...
Hur många fler sitter och ugglar framför Weekend Rush på Dustin efter rätta android klippet? ;) http://www.dustinhome.se/ I do...
Vad vet/tror ni? Påverkar custom romar SAR värdet? Någon annan än jag som tänkt tanken, jag blev nyfiken....
Är ute och bilar runt i Sverige på semester och slås då samtidigt av hur enkelt och smidigt samt kul det kan vara med en resekamrat som Note...
Ni som har en Flyer, stämmer det som skribenten på Ljud och bild säger? "Ett betydande problem är Flyers batteritid. Det verkar som om HTC har...
Jag skapade den sedvanliga "Hur ser er homescreens ut" tråden, låt oss visa Note och bli inspirerade. :) [IMG] Next... :)
Jag har kommit på hur jag kan ringa med enhandsfattning! Klockrent för mig. Startar appen...
Fring videosamtal fungerar ej för mig, antar att det gäller er också? Det blir bara svart för den som ska se mig. Det fungerar klockrent på min...