Separate names with a comma.
Tack så jättemycket för ditt utförliga svar! Jag skriver i tråden hur det gick för mig när problemet är löst.
Som trådnamet visar har jag spräckt skärmen på min jiayu s3. Jag kan inte navigera telefonen just nu och behöver få skärmen bytt. Om jag inte...
Det är onekligen en fördel. Men om utvecklaren har kunskapen och drivet att lära sig det som krävs för att slutföra projektet, så kan vi väl...
Antagligen en server som crawlar och att datan visualiseras i appen, men vi är öppna för olika vägar. Däremot ska all data presenteras i appens...
Hej. Jag och min bolagspartner söker en utvecklare för byggandet av en mobilapplikation. Applikationen har stor potential men kan vara komplex att...
Tack för era svar!
Tack för ett bra svar! Uppdateringar ska komma, med härligt ojämna mellanrum! Du råkar inte ha ett tips på hur jag bäst får kontakt med...
Hej. Jag funderar på att lära mig programmera för att kunna hjälpa till mer i mitt företag och undrar vilka egenskaper en programmerare bör ha för...
Hej där! Vi är ett nystartat företag (Bestående av en UX-designer och en entreprenör) som söker en programmerare i Stockholm att samarbeta med...