Separate names with a comma.
Tusen tack för hjälpen!!! :)
Okej! Det var just det med "antal sålda ddd per 1000 kvinnor" som förvirrade mig. Jag blev osäker på om det var antal eller andel eftersom det är...
Din gissning är korrekt! Dock är jag inte intresserad av hur åldern påverkar utan just antalet kvinnor i den åldersgruppen. Utbildningsnivåerna...
Hej! Det här är kanske väldigt off topic men tänker att det sannolikt borde finnas någon här som kan hjälpa mig ändå: I min c-uppsats gjorde jag...
Tack, en guide vore toppen! Försökte starta i recoverymode men det gick inge vidare. När telefonen startar upp kommer först en liten blå text i...
Ja, den är köpt på blocket. Kändes dock tryggt iom att den bara var en vecka gammal, jag fick kvitto osv. men uppenbarligen inte :ehm:
Det står custom efter båda. I övrigt står det: Knox kernel lock: 0x0 Know warranty void: 0x1 Csb-config-lsb: 0x30 Write protection: enable...
Gjorde som du sa, då kom det upp en varning ang att installera annat OS. Vol up skulle innebära att fortsätta och vol ned avbryt. Jag tryckte ändå...
Så jag är alltså fucked vad gäller garantin. Tack för länken men förstår ändå inte riktigt vad programmet har för konsekvenser? Finns det några...
Okej, det var rena grekiskan för mig. Vad innebär det? Om garantin då inte gäller måste jag alltså i viss mån blivit lurad eftersom säljaren sa...
Vad är SuperSU och vad gör den med telefonen? Köpte min telefon begagnad(endast en vecka dock), vid köpet återställdes telefonen men detta...
Aha, tusen tack! Det blir till att lägga en beställning snarast så kanske skärmen kan få hålla sig lite längre denna gång ;)
Låter som ett bra tips! Råkar någon av er även veta vad/om det är någon skillnad mellan modellerna commuter och prefix?
Har nu haft min galaxy S3 i knappt 3 månader och under den tiden lyckats få skärmen spräckt två gånger. Klantigt - javisst! Har hela tiden tänkt...