Separate names with a comma.
Jo visst var det så. Vistelser inte att det var så det fungerade nu. Man lär så länge man lever. Tack så mycket för svar :)
Det missade jag samsung galaxen s7
När jag låser upp telefonen efter att den varit nedsläckt kommer jag till appen telefon med kontakter åh grejer men vill komma till hemskärmen....
Vilket headset Skulle behöva tips på ett headset till min galaxy s2a. Problemet är att mina öron inte klarar av in ear headset så det måste vara...
När jag tar en printscreen och lägger på datorn blir bildkvalitén dålig hur gör man för att det inte ska bli så?
Stilrent och snyggt 10a [IMG]
Installerat kies på datorn? Så du fått usb drives etc.
Nä precis :) Så mycket visste jag men vilken som helst gjord för SGS2 går bra? Tack för svar.
Tack för tipsen, men en fråga bara. Fungerar alla rom till alla telefonmodeller eller måste man ha lite koll så det är kompatibelt. Kan det bli...
Har funderingar på att roota min telefon och har hittat rätt cf-root och så men skulle vilja bli tipsad om en bra rom jag kan lägga in. Gillar...
Från en zte blade
redigerat 5/10 19:05 Tänkte roota min lur men vill veta vilken root jag kan använda. Har hittat stockrooten så jag slipper den gula triangeln....
Fanns ingen bild ovan att betygsätta, men här kommer min iaf. Cirkeln med ikonerna är dold tills man trycker på skärmen (första homescreenen)...
Har gjort om min homescreen ser ut så här nu, cirkeln med ikonerna är dold tills man trycker på skärmen. [IMG] [IMG] [IMG]
[IMG] [IMG] [IMG] Ikonerna i cirkeln är dolda och framträder när man trycker i mitten av skärmen. Har annan maindock nu
Har en blade som jag kommer byta ut inom en snar framtid. Hänger sig ibland samtidigt som det kan ta upp mot 10 sek att koppla upp ett samtal....
Någon som har provat att se film med sin sensation. Hur flyter det och hur är ljudet. Vilket filformat är det som gäller på filmerna.
Har precis köpt en bilstereo med bluetooth för att kunna använda den som handsfree. Har inga problem att aktivera bluetooth i mobilen men mobilen...
Ok inte konstigt att det inte gick då :) Får göra det
Hade tänkt byta docka men då jag inte kör med en launcher som har stöd för detta (Open home) måste jag använda mig av better cut eller shorter cut...
Har open home och skulle vilja byta docka. Har laddat hem shorter cut för att kunna göra det. Men hur gör jag det?
http://www.ladda-upp.com/bilder/51868/screenshot
Ok någon som vet om Launcher Pro har något sådant och hur man ställer in detta isf.
Tack då ska jag testa det.
När man tryckt på knappen så man kommer in i menyn där alla appar program mm finns, så skrollar man ju upp och ner. Frågan är om det finns det...
Finns en app som heter smart vibrator som man kan trimma den med. Har jag gjort.