Separate names with a comma.
Köpte en i Kina i somras (Juli). Väldigt mycket skräp-appar i den kinesiska rommen som inte gick att avinstallera (och många som gick att...
Hallå! Försöker "downgrade" från 7.0 till 6.0.1. Jag har zippen i rooten på mobilen (inget extra minneskort). Filen heter update.zip och är...
Uppdaterar nu. Jag tror filen var miffo. Dragit ner den ett par gånger nu och senaste verkar vara ok. Skumt.
Japp. Testade precis igen. Nada.
Hur fän får man in 7'an? Jag har installerat B10. Uppdateraren hittar inte zip-filen (ligger i root).
Aha :) Tack gubbar. Blev aningens förvirrad där ett tag...
"Uppdaterade". Märker ingen skillnad. Är det där Droid N? Det står fortfarande 6.0.1 på min.
Den där som går att ladda ner på http://www.ztedevice.com/support/detail?id=FA568879D9C14D719385E6F8CFB6A514 Är det "Nordic"? Eh.. jag menar,...
Högerklicka på bilderna och "Öppna i ny flik" så får man hela bilden.
Lite blandat jag tagit med min. Lätt justerade i vitbalans och storlek (ingen är större än 10MB). Har förträngt exponeringstiden på de tre...
På Inet.se står nu "Webblager 14 Dagar". I morse (tidigt) stod det 21 dagar...
I princip alla reviews jag sett och/eller läst har tyckt att den är super/riktigt bra/bra. Ingen har tyckt att den bör "kastas bort" så att säga...
Finns nu att köpa i bland annat tyska Amazon för 449.99 Euro.... Jag väntar dock tills den börjar säljas i Svea Rike. Tyskland......
La en beställning idag.... blir spännande :) Den kan helt omöjligt vara sämre än det jag nu har. Mototola Moto X Style. Vet inte om min har fått...
Också sugen på en 64GB. Tar gärna en invite :) Delar naturligtvis invites om jag får en själv. /Mattias
Har testat det också. Märkte nu, att om jag bara disablar Wi-fi så går det att surfa osv. Fattar ingenting...det har ju funkat i 6 månader nu....
Nopes..ingen skillnad :/ Kan ju vara att det är något vingel med Telia-nätet här uppe i "skogen" (Östersund), men eh...om jag sitter liksom hemma...
Hallå! Vet inte vad som hänt, eller om jag lyckats pilla på någon inställning, men jag kan inte logga in på gmail-kontot (kommer inte fram),...