Separate names with a comma.
Jag gjorde en factory reset och nu går det installera appar igen. Irriterande att inte få vet vad som gått snett men nu verkar den funka i alla fall.
Provade att ladda ner en podcast vi Acast. Då får jag ett "Download failed: Parent dir of file is not writable: /sdcard/.../sökväg/till/filen"....
Det går inte uppdatera. Samma sak händer. Den börjar förbereda nedladdningen men avbryter innan den kommer igång och jag får ett meddelande om...
Tänkte prova allt annat först;)
Datum verkar ok. Har provat att ställa fram och tillbaka lite men ingen skillnad.
Även om jag såg problemet med detta förslag(kan inte installera appar) så provade jag. Tänkte att det var något problem med astro som stör ut...
Hej. Om det finns trådar som tar upp problemet så hänvisa gärna, jag har inte lyckats hitta någon. Efter 2.1 uppdateringen kan jag inte...
Jag gjorde "clear data" på Gmail, Gmail Storage och Google Apps under Settings->Application->Manage applications. Sen startade jag om telefonen,...
Har provat att kopiera drivrutinnerna som ni säger men det löser inte mitt problem. Tror inte att det är drivrutinerna som knasar. Datorn hittar...
Funkade tyvärr inte. Nu har jag inte haft problem med uppdateringen, den gick utan problem, utan bara med sync programmet.
Den märker inte av telefonen. Det står frånkopplad nere i vänstra hörnet.
Inget ovanligt men jag har provat allt och inte lyckats få det att funka. Nu har jag inget omedelbart behov av den med det stör mig lite att ha...
Jag tror jag har provat allt. Nu återstår bara obskyra tekniker som involvera fjäderfän, fullmåne och ornamenterade knivar, men då jag inte har...
Har inte fått sync programmet att se telefonen men det funkade att uppdatera den ändå. Antar att se räcker att pc'n ser den. Uppdateringen kollar...
Tjena. Jag lyckas inte tweeta och lägga till en bild direkt från kameran i Twidroid. När jag knäppt en bild får jag meddelandet "media upload...
Tune Belt kanske..Har bara sprungit med den en gång men jag tycket den funkade bra. Gillar den lilla kardborre försedda flärpen som man kan sätt...
Fick min Tune Belt AB5 idag. La upp några bilder med Heron i den om någon är intresserad...