Separate names with a comma.
Både klockan och kalendern är Chronus.
Det är lite blandat mellan Crispy och CandyCons
Konstigt, länkade in dem från Google Photos. Editerade posten och laddade upp bilderna till forumet istället.
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
[img] LauncherPro + Custom Launcher Icons
Om jag vill roota mha superurios kernel, krävs det att jag har någon speciell firmware på telefonen innan? Till exempel Chainfires står det att...
UQ5WDE
9R8UYH
3X2245
I inställningar till mail-klienten och sedan Send & Receive kan du ställa in i "Download Options" hur länge du vill att mailen ska stanna kvar.
Kanske inte precis vad du söker, men håller du nere home-knappen några sekunder kommer det upp ett fönster med de 6 senast öppnade programmen.
Stoppat i det medföljande sd-kortet nu och tänkte ha det i nån dag för att se om det också försvinner. I annat fall kan jag väl anta att det är...
Har ju satt på ett inivisibleshield redan :(
Haft min Hero i strax under en vecka och har stött på problem med mitt SD-kort. Hände precis för fjärde gången att Heron inte hittar mitt SD-kort...
Marketproblemet verkar orsakas av min router. Testade idag med skolans trådlösa och fungerade klockrent. Är väl nån konstig inställning i routern...
Möjligt, ska vara lite snällare mot applikationerna som körs och se om det löser sig.
Alltså, jag hade inga problem första gången jag startade market och jag kan ladda ner program därifrån, bara det att nedladdningen vägrar starta...
Efter lite testning så verkar det fungera för sms men inte för mail (förmodligen då appen måste vara igång för att synca mot mailservrarna).
Fick min Hero i fredags och jag har lite frågor. Först om aktiva applikationer och minnet. Jag använder mig av appen taskpanel för att sänga av...