Separate names with a comma.
Jag kollade upp dem och de verkar vara ett seriöst företag men nu har jag en annan fråga. Går det att låsa upp luren genom att man flashar in ett...
Jag har ett problem med min nya telefon som jag köpt av en vän. Telefonen är köpt av 3 för två år sedan. Nu när jag lägger in mitt Tele2 sim-kort...
någon som har tips på ett företag som utvecklar appar som man kan lita på? skulle gå bra med en hemsida !
Lätt som en plätt, knappade in *#272*IMEI-nummer#, bytte till (NEE), skedde en automatisk fabriksåterställning sen vare klart inga problem med...
Hur gör man det? Flashade överhuvudtaget för att kunna ändra till (NEE) för jag hade (XEU) i min S2 !
Precis det jag lider av !
Grejen är att jag att jag fortfarande vill kunna uppgradera genom kies så om nån bara kan ge mig en länk på en ren orörd rom på 2.4.5 så kanske...
Hade 2.3.4 "PDA:KI4 / PHONE:KI1 / CSC:KH2 (XEU)" på min s2, och den vägrade uppdateras till 2.4.5 genom kies så jag läste runt lite och hamnade...
Har aldrig flashat, inte ens rottat den ! Kopplar jag in den i datorn så känner datorn inte igen mobil alltså kommer jag inte in på mobilen...
När jag försöker ladda mobilen medans den är avstängd startas den av sig själv så fort jag kopplar in den. Undrar ifall man kan göra nåt åt det i...
tänkte att jag skulle dela med mig en tanke som jag tänkt på lite då och då om just sg2, hur många "stora" android versioner efter ICS kommer man...
Tackar ! Hade visst ingen aning om att det kommer med i mobilen :P
Undrar ifall det finns en app som gör att man delar med sitt internet ifrån sin egen mobil, så att tex en annan mobil kan surfa genom min mobil?
Det undrar jag också om man kan göra?
Finns en sådan app som gör det möjligt för en att kunna koppla mobilen till internet genom sin PC ? Då menar jag genom USB-Kabeln !
har samma problem, använde advanced taskkiller men tog bort den för nån vecka sen efter att jag fick veta att det kunde vara orsaken, men den...
så istället för att man ska behöva roota och ta bort samsung apps kan man flasha in CyanogenMod 7 och få en ren version om jag förstått rätt?
Är en stolt SG2 ägare men en total noob när det gäller ROM och sån därför ställer jag frågan vad är CyanogenMod 7 förnåt?
kan jag passa på och fråga vad grooveshark är för app?
det har jag läst nånstans men har tyvärr ingen aning hur ja kommer åt det.
Hejsan ! För drygt en månad sen blev jag av med min xperia x10 mini, hur mkt jag än försökte så lyckades jag aldrig få tag i den, slutade med...
passar på och lägger in en fråga, finns det någon fungerande emulator till Nintendo DS för android os?
3 har några stycken kvar, ligget i krämaren
Fick en uk laddare med mobilen, undrar ifall om jag skulle använda en sony laddare om det kan påverka batteriet i längden ? förslag?
1. Runt 2 år 2. Tills nästa Samsung genombrott "SGS3" kanske ;)
själv så väntar jag med att göra en avbeställning, kan inte lägga ut mer än det priset dem har, på tal om omdömen så skriver folk att man får med...
Enligt "några" omdömen på prisjakt så är dem inte snabba direkt på skicka tillbaka pengar; "Köpte en ipod touch. Eftersom min produkt aldrig kom...
herregud alltså är den framme nästa vecka eller veckan efter som senast? för min har jag beställt där ifrån och jag kan lätt säga att det är min...
Äntligen så hittar man någon som inte är rädd för att lägga ner lite av sin tid, bästa recentionen jag läst om SG2 ! Bra jobbat :)
"Är det iphone i din mobil?" Dem flesta jag har stött på vet inte vad dem pratar om, kom in på det här med iphone och android för ett tag sedan...
följde guiden och lyckades roota mobilen, men sen när jag är inne på menyn är allt kvar; wisepilot, track id osv. använde remove appen som man...