Separate names with a comma.
what's rooted is rooted BUSYBOX är ett program som man har till att t.e.x kolla om en ROOTNING av mobilen har lyckats, när du öppnat BUSYBOX...
det var inte vad jag sa! jag sa att TELIA är korkade jag sa inget om mobilen! :p jag har inget imot mobilen eller något annat det jag sa är bara...
WTF! inaktivera bara flash så kommer det att vara mycket snabbare i webbläsarens inställningar INTE TELEFONENS INSTÄLLNINGAR FINNS INTE DÄR! :p
vf ska man ens ha en DUEL SIM KORT MPBIL???????????????????????? känns bara konstigt måste fan vara FAKE! (FAKE är bara förnamnet) O.o
what's telia shit! flok som har telia=korkade! jag hade samma problem när jag hade telia fick byta SIM 5 gånger och sen funka det BYT TILL...
WHAT'S BROKEN CAN ALWAYS BE FIXED :) man ska bara sätta i den i telefonen tror jag jag har en OVERCLOCKROM på min det funkar för mig inte...
CYENGEN SMASH MIUI INTO SHIT (ISHIT COPY ) OCH JAG GLÖMDE! mitt personliga om MIUI är att det ser för mycket ut som IOS (operativsystemet...
1. vilken mobil har du? om du har EVO 3D eller sensation vet inte hur man gör för dom 2. har du uppdaterat den någon gång? 3. vilken kernel? gå...
min morsa har en HTC WILDFIRE och har samma problem och hon tog bara bort alla kontakter och sedan la tillbaka dom och nu funkar det antar att det...
LÄS! Sony Ericsson: Despite Earlier Reports, Xperia X10 Gingerbread Update Not Quite Ready
jag skulle inte välja HTC disiare om jag var du för uppdateras inte längre och alla nya spel kräver DUEL CORE proccor och det innebär att så fort...
ja! det är SKIT! den kommer inte att updateras över android 2.1 och det är ett SÅ JÄVLA KORKAT DRAG AV SONY ERICSSON för att i uppdateringar av...
detta är den filmen jag sågg när jag fixade android 2.3.3 till min galaxy tab u_s6pPNoLz8 och det är ditt fel om du failar hårt när du ska flash...
ANDROID FTW! (FOR TE WIN) IOS är bara skit och IOS 5 kommer vara en RIPOFF av ANDROID och WINDOWS PHONE 7
DLNA TV FÖR ***! jag vet hur du kan lösa det det är inte för att din TV är philips eller samsung det är bara det att din TV måste vara en dlna...
ja du kan andvända fodrallet som du fick med den och vänd den sidan som taben inte låg i uppåt och den andra uppåt och sätt en litten pappersbitt...