Separate names with a comma.
Hej, samma fel här. Min desktop scrollar ofta till höger ett par steg av sig själv. Jag har trott att det beror på skräp i trackballen... Det sker...
Och det som ingen tycks veta något om är huruvida den här innehåller något utöver modacos 2.2 rom? Är den här officiella på något sätt snabbare?...
Det finns en iPhone liknande digital klocka som heter "digital clock widget" eller liknande. Sök på "iphone" på marknaden, för jag tror det i...
Kottkrig: för att den utvecklats av Facebook OCH Google, antar jag. Ni som har problem, kan ni jämföra vilket språk ni kör er Android på? Det var...
Fungerar fantastiskt i Finland med den länkade .apk -filen och Pro abonnemang. Tack Spotify! (iPhone -versionen lär ska ha releasats i natt också,...
Jag tycker min oftast visar staden du SENAST var i. Så när jag är på jobbet säger den Current City och när jag kommer hem säger den stadens namn...
Jag rekommenderar den som ser ut som iPhones klocka. Men se till så du inte force killar den, för då verkar den sluta uppdatera... Den jag...
Hmm... jag har inte reagerat på det förut, men Android loggan är ju lite misslyckad. Pga antennerna ser den *alltid* arg ut. Kollade på...