Separate names with a comma.
Tack för svaren!
Jo jag har två frågor som jag hoppas på svar på snabbt, hur återställer jag min mobil telefon och påverkas det att jag har uppdaterat till 2.1?...
Gött nu börjar det hända saker :)
Okey, var kan jag finna den? :)
Jag får inte fram någon sådan grej att klicka på! Har jag missat någon nylig mindre uppdatering eller vad är felet?
Vart söker jag?!!
Börjar bli riktigt trött på den här väntan. Ett byte till en iphone närmar sig mer och mer om jag ska vara ärlig...
Tror problemet ligger i att Heron inte kan öppna bilder som är stora! Förminskade en av bilderna i photoshop och vips så fanns den... frågan är...
hmmm det programmet fungerar inte heller som det ska.. testade att lägga in en ny låt på minneskortet, det fungerar iaf.
Nej har inte förändrat någonting och backgrounds är uppdaterat. Riktigt skumt är det..
Hej, när jag laddar hem bilder från backgrounds så står det att dom sparas på minneskortet vilket har fungerat tidigare.. Nu fungerar det ej. Jag...
Hejsan Någon som vet hur jag gör för att kunna surfa utan wifi dvs över 3g nätet? Jag har klickat i "anslut till mobilt nätverk" men det...
Tackar, problemet låg tydligen i att jag inte hade importerat mina nummer från sim kortet! :) Nu fungerar det perfekt
Går jag in på kontakten i facebook eller i personer på telefonen? Behöver lite noggrannare instruktioner :)
Hejsan, har en liten fundering och har letat efter bra svar utan att lyckas. Hur gör man för att få så att ens kontakter får sin respektive...
Hejsan alla glada! Jag är på jakt efter ett sådant där plast(silikon) fodral att ha runt Hero :) Har ett sådant runt min ipod touch och känner...
Jag får det inte att fungera.. polare ringer jag svarar men hör inte ett skit men han hör mig. På min telefon så visas ljudlöst symbolen direkt...
okey tackar för svaren :)
Hejsan Hittade en bugg tror ja, när jag går in under inställningar----> ljud och skärm, så står det inte på svenska under Ringvolym utan;...