Separate names with a comma.
Jag var också väldigt besviken på batteritiden för Nexus 4, telefonen klarade knappt en en hel dag. Då hade hade jag Exchange och Google-sync...
@Krille45 Testa att göra en factory reset, det skulle jag rekomendera efter en uppgradering till 2.2.2
Jag kontaktade 3, mitt abonnemang har uppgraderats från 3-mobilsurf till 3-mobilsurf plus, det verkar som att bandbredds-begränsningen från...
Ja, simkortet kan vara en idé. Jag har haft det sim-kortet i 5år så det kanske är det som jäklas, får väl gå in i en Tre-butik och fråga. Dock så...
Jag har testat både på dagen och på kvällen, resultatet är desamma. Det jag undrar är om telefonen ens är i HDSPA-läge, men i standard android...
Hej! Jag får usel 3G-prestanda med min Nexus One med 3 som operatör. Med SpeedTest.net får jag 0.52Mbps Download och 1.25 Mbps Upload, jag har...
Gå till Settings->Locale & text->Locale och väl "Swedish (Sweden), sen borde du ha svenskt språk.
Jag mejlade telenor igår och fick svaret att telefonen väntar på mitt utlämningsställe. Nu ska man bara klara sig genom eftermiddagen inna man kan...