Separate names with a comma.
Jag har senaste PC Companion (fixade fram min PC bara för att uppdatera och därmed installerade senaste) och ställt in att den ska kolla varje...
Samma för mig. Sjukt irriterande. Och jag har helt obrandad telefon så det är inget så mek som är fel.
Det var det! Kör nu 710,4 MHz. Flyter något otroooligt! Men vad händer med batteriet med denna fart? Ställde in att med skärmen av får den inte...
Ska det inte vara inbyggd överklockning på Cronos Droid 1.7? Enligt Quick System Info underklockas till och med min processor till 518 mHz. Hur...
Kan jag på något enkelt sätt se om det har funkat?
Jo, en annan sak. Jag har försökt komma igång med A2SD, men jag förstår inte riktigt hur jag ska göra. Har tidigare sett att i vissa ROMar finns...
Vad jag förstått är det just den blåa ramen som Feeyo har lånat av Villain. Att Villain lånat stora delar av Cronos 1.5 för sina Villain-ROMar...
Tack! Nu har jag något att pula på med under lunchen min :).
Jag har laddat hem Cronos 1.5 en gång i tiden men glömt att testa. Såg att 1.7 kommit men att han tagit ner den på grund av klagomål från Villain....
Tack till er båda! Jag laddade hem MMSZap och ställde in via det programmet och dubbelkollade APN-inställningarna där porten av någon anledning...
Jag får inte MMS att fungera med Telia trots att jag har senaste versionen med MMS-hack eller vad det nu kallas. Vad ska jag göra?...
Jag känner igen problemet, jag har en G1 där inga Telia-kort fungerar, men väl Comviq! Har inte testat Telenor dock, kanske ska göra det och om...
Sant! Har dock inte många timmar över till shopping, ska ju spendera mesta tiden ute på banan :). Trots allt jag är där.
På MediaWorlds hemsida finns HTC Hero, även Samsung Galaxy. Vill dock ha en Hero mer. Synd bara att den kostar lika mycket och mer än i Sverige,...
Funkar det att köra medan man göra annat, alltså, funkar det i bakgrunden eller måste programmet vara aktivt?
Thank you, very very much!
Gör gärna det! Google är inte snäll mot mig med resultat när jag försöker hitta själv. Skulle säkert vara lättare om man visste några namn på...
Du vet inget i Monza? Är ju där cirkusen är och vi också kommer hålla till. Milano är iofs inte direkt långt bort heller. Tack för tipset annars!
Jag åker på nöjesresa till Italien till veckan då jag ska bevittna det otroliga spektakel som kallas Formel 1. Jag läste någonstans att en HTC...
///