Separate names with a comma.
Jag är väldigt kluven jag med, men det går alltså bra att ändra förbeställningen i efterhand? När är sista dag att ändra sig isf? Har ni bokat via...
Ja, och jag undrar också om man behöver trycka på hemknappen för att aktivera fingeravtrycksläsaren eller om det räcker att vila tummen på, som i...
Sandisk presenterade precis ett 128GB SDXC kort!! Frågan är om det går att köra i en SGS3 med dagens mjukvara?...
Tack för svar! Då det började krångla första gången formaterade jag faktiskt det. Men det hjälpte inte. Det var omstart av telefonen som fixade...
Go dag! Min telefon har börjat klaga på SD-kortet. Den säger att det är damaged och inte mounted. Sedan funkar det igen. Och så slutar det att...
Fungerar iPorta Pro till SGS3? Hörde att de funkar till Desire och Note men inte till SGS1. Hur är det med SGS3? Tack!
Forumet för SGS4 på Swedroid heter "Galaxy S IV", borde det inte vara som Samsung marknadsför sin produkt: Galaxy S4? *petig*
Tack! Ja, det är precis de och storebror A5 jag har tittat på! Har också noterat alla otroligt fina recensioner de fått. Men vill gärna lyssna på...
Okej tack för svar! Vilka högtalare använder du nu? Om jag skulle glömma de du länkade? :^) Vet du någonting om AudioEngine 2 och 5 som jag har...
Tjenare! Jag håller på och letar efter högtalare med 2.0-system. Jag vill ha bra bas men kan inte längre ha subwoofer. Prisklass är helst under...
tack för hjälpen, men tyvärr är inget som nämns i de trådar jag hittat på swedroid (inkl den tråd du länkade) samma problem som jag har. :^/
Är det verkligen ingen som har någon idé på vad det kan vara för fel?
Då kanske du ska titta på vilken musikapp du använder? Jag använder PowerAMP och där kan man ställa in så att musiken inte stannar eller avbryts...
Jag kör CM10.1 sen en kvart tillbaka xD jag ska leta runt i inställningar och säga till om jag hittar det du söker! Du vill alltså kunna stänga av...
Jag följde inte dina instruktioner bra nog. Missade att klicka i Primary när jag formaterade SDkortet. Det va det som spökade hela tiden. Men nu...
Men det finns ju profiler och sånt som du kan aktivera. Kan ju göra en som kontorsläge tex, som blockar samtal och så? är det något sådant du är...
Nu krashar det inte längre! Jag tog ut minneskortet, gjorde wipe, installerade om allt från början, wipe igen och satte in kortet först när...
Exakt samma resultat i CM9. Gjorde wipe innan och efter installation. Men jag noterade nu att det finns Mount och sånt i CWM. Kanske kan de...
Kan testa det nu. tänkte testa att flasha cm9.1 denna gång.
Den krashade inte innan. men då kunde jag ju inte mounta sdkortet för det va fel format. sen hjälpte du mig att formatera det till rätt format och...
Okaj, gött ^^ funkade felfritt att flasha cwm touch. men efter ny flash av cm10.1 så kvarstår fortfarande problemet med att Settings kraschar....
Så det är den här du menar? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1719744 Nu har jag ju redan CWM installerat, ska jag bara...
testade med en uppdatering av romen cm10.1, det funkade inte. Exakt samma fel. Kan man köra två recovery lägen samtidigt? Om jag vill gå...
okej nu måste jag störa igen xD när jag klickat apply, lagt in några låtar på kortet och lagt in det i telefonen så händer ingenting. Den...
Jaha ^^ okej nu har jag grejjat här o grejjer sörru! xD Ser det bra ut såhär? ska jag klicka apply?...
Eller ska jag klicka på Delete all partitions? (screen): https://dl.dropbox.com/u/12976081/Temp%202.jpg
hahaha go liknelse med krukan xD men jag har inte formaterat någonting än, så det borde väl gå att ta bort den först? Det ser likadant ut som när...
De senaste dagarna har det hänt något mycket märkligt. Jag hör ingenting när jag ringer. Den jag pratar med hör ingenting heller. Det är som om...
jahaaaaa det va den lilla skitappen xD hur tar jag bort den? När jag högerklickar kan jag bara klicka på: Create, Surface test, Modify, Wipe...
Tack så mycket! Ska testa men innan jag gör det undrar jag vad den andra partitionen är för något? det är en på 16MB som är ovanför min G: Här...
Hmm... okej, för hos den här snubben funkade det: https://www.youtube.com/watch?v=Fv_56mwG0w4 fast det va iofs inte SGS3 och inte Class 10....
Tack! ska titta närmare på den. ^^ men tror du det blir samma resultat om jag bara klickar "Format" i telefonen? Den säger att jag ska göra det...
Testade det andra sättet först, det fungerade utmärkt! Tack så mycket! └(^___^)┘
Jahaja! Nu förstår jag bättre! \(^-^)/ Här kommer lite länkar så du fattar vad jag använder För att roota använde jag:...
Tack! Men jag förstår inte riktigt vad du menar. är en noob när det gäller roms och sånt fortfarande. Skulle du kunna förklara lite närmare? ^____^
Jag menar External SD. Jag har. zip för romen där och CWM kan läsa det då och installera .zip , men så fort jag går in i mobilen kan den inte läsa...
Jag la en Nightly från igår (130106). Jag lyckas installera romen felfritt från mitt SDcard, men när jag väl bootat allt och så, kan jag inte...
Mina svar: 1. För att ta reda på om man kan köra crackat Photoshop (som jag använder på win7) på win8 xD (ja, även om det är julafton!) 2. Ta...
Tjenare swedroidgubbar! Jag funderar starkt på att köpa en Samsung 9 Series 13,3". http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=1450728 Den nya varianten...