Separate names with a comma.
Jag läser flera som tycker att skärmen är fantastisk och att det är ett av de stora plusen. Missförstå mig rätt, jag älskar upplösningen,...
Jag läste på aftonbladet igår (?) att Tele2 har haft problem under sommaren med 3gnätet pga överbelastning. Kanske relaterat? Jag har tele2 och...
Jag råkar ibland ut för att samtal bryts. Jag har hänfört det till när mobilen tappar 3gtäckning och går över till gsmnätet. jag bor i sthlm och...
Ah sorry, skrev snabbare än jag tänkte....:p Alltså switchen man hittar när man trycker på ströknappen, för att switcha datanätverksläget på och...
ah jag märker också en avsevärd förbättring på batteritid. Och att de har lagt in en "officiell" 3g/gsm switch är mycket välkommet. Jag...
Jo jo jag vet, jag kräver ingen respons direkt. "mån som har lust att lämna en liten recension under dagen?" Bättre så? ;) Ja verkligen, det är...
Nån som har lust att lämna En liten snabbrecenssion? Kan inte fixa förns efter skolan, är nyfiken som fan. Känns nästan att det är värt att skita...
Nån vänlig skäl som har lust att berätta vad den här treknappskombon innebär? Och för att stämma in med de pessimistiska kommentarerna..när jag...
Det låter väl inte helt otroligt att Google kontrollerar sånt som berör deras egna "företag" och tjänster lite extra innnan de släpps på market?...
Min täckning tvärdog idag också, runt 12-12:30, på bussen hem, där jag alltid har mer eller mindre bra täckning. (alltid full med min gamla 5800,...
Ser du det som negativt eller positivt? BTW, kan man förvänta sig att täckningsproblem med 3gnätet kan försvinna(minska) i.o.m. uppdateringen?...