Separate names with a comma.
Har precis samma problem som biomechanic och har försökt att lösa det på samma sätt. Men telefonen vill inte installera uppdateringen...Har...
Samma sak hända mig igår.....Va bara att låta den stå och ladda någon timma så var den igång igen!
Nu vill ju jag också ha min! Kanske får vänta till på måndag då, lite segt...
Ja, det brukar dem göra..Eller så får du sms och du kan hämta ut paketet hos dit DHL-ombud, typ någon tobakskiosk i närheten av där du bor.
Jasså, stod on hold Leipzig - germeny 08:17 för mig nu =/
Min var också registrerade i Leipzig kl 03 i natt så förhoppningsvis har dem åkte vidare mot Sverige nu.
Dem hade fått in telefonerna och dem insåg då att dem var vita. Telefonerna skulle redan idag skickas vidare till oss kunder. Dock var det ett +33...
Nae jag måste klickat upp mig på läktarn! Hittar bara svarta för 2.3kkr nu. Nåväl, beställning lagd. =)
Tror den vita också har samma pris, lyckade få upp en sidvisning där båda kosta 2.3kkr...Eller så är det som sagt en dyr vit färg. =)
För er som börjat köra er Liquid på läckta 2.1 och har testa på MT, upplever ni liknade symtom som filmen på länken visar? Någon som kan utvärdera...
Okej. Har tänkt att lägga vantarna på en Acer Liquid nu dem närmaste dagarna men frågan är då om man kanske ska vänta till Acer Liquid E kommer...
Har också hört april och juni, men inget är väl säkert! Någon som har sett eller hört något specifikt datum eller sitter på annan information?