Separate names with a comma.
Min AW10 kom äntligen i veckan... Gillar att den är mycket lättare än min gamla klocka (AW6), samt att skärmen är både större och ljusstarkare....
Har inte själv haft några problem med batteriet tidigare AW (kör just nu en 6:a som jag haft sedan den släpptes), men detta låter ju som du är...
Min har stått i "order mottagen" sedan i fredags och inte rört på sig till att ens komma i status "behandlas". :( Vad innebär det? Vad håller...
Här är min (som inte är så olik din). Apple Watch Series 10 (GPS + Cellular) • Aluminiumboett roséguld, 46 mm • Sportloop plommon [IMG]
Hade också varit intresserad av om någon testat F21 Pro i svenska operatörsnät.
Här har du en för 37.- som fungerar perfekt: https://www.amazon.se/-/en/AKYGA-AK-NB-01A-Laptop-Power-Cable/dp/B07TS71XQQ/
Vad har du för batteritid ungefär?
Vad var nytt i denna?
Grymt bra deal! Jag fick själv min Flip 4 Bespoke Edition (256 GB) för ca 4600, och TV:n för ca 1500. Angav inget inbyte då jag inte orkar...
Lite högt i pris. Tycker Max G2 måste ner till runt 9000 för att vara rätt prissatt.
Vad hände förra gången 2021?
Ok, det var verkligen synd!
Någon som vet om denna Max G2 har något USB-uttag? Detta är något som jag tycker är extremt irriterande att det saknas på min nuvarande Max G30.
Jo, stötdämpare glömde jag. Det är nog det som jag mest fram emot! Hittade att det är de som lyckats flasha om G65 Max, så kanske det finns hopp...
Intressant! <3 Har en Max G30 II och saknat bla. lite mer fart i uppförsbackar, samt faktiskt även blinkers! Ser även fram emot lite högre styre...