Separate names with a comma.
tack. men redan provat detta. och det är ingen skillnad :S ok får skriva där eller har någon admin lust att flytta inlägget så slipper de bli...
det händer inget alls.
och det är exakt det ja vill! jag vill kunna ansluta mobilen till sterion! t.ex lägger jag upp en film/låt på ett usb minne och kopplar in i...
Edit Läser dessa format: (CD/DVD/MP3/MPEG/WMA/JPG).
den måste väl andå klara läsa filer då den har usb utgång, minneskortslästare dvd spelare. hdmi utgång har ja ingen. men usb..
nä ljudet och sådant kan jag skicka via blåtand om jag vill. jag vill kunna använda min mobil som hårddisk. jag har denna sterio i bilen.. det...
hejsan! jag tänkte koppla in min S4 till min dubbeldin skärm i bilen så jag kan använda mobilen som hdd. då jag har usb uttag i sterion och...
[img] som ni ser i bilden, så har bandit info på första sidan. när när nästa radio pratare kommer in så byts infon direkt. och det är så jag...
nu är ni inne på rätt väg! jag är ute efter en app att kunna skicka info till flera "alla som har appen installerad". T.ex så skriver jag "admin"...
hej! nej! vet inte om ni lyssnar på bandit t.ex där dom kan byta bild samt text på framsidan utan att behöva göra en uppdatering. alltså jag...
Tjenare folks! jag är helt ny på denna sidan så jag börjar med och be om ursäkt för jag ej har sökt samt lakt tråden i fel grupp! efter 14 tim...