Separate names with a comma.
Hej och tack för svaret. Lite konstigt blir det, för om jag byter konto för backup så laddar den upp alla bilder på telefonen till det andra...
Hej, någon som vet om/hur man kan göra för att välja vilket konto man vill att bilden ska synkroniseras till Google Photos. Jag har flera konton...
Detta kräver Windows eller Mac Datorn kör Chrome OS därav problemet. Men det kan kanske funka om jag installerar remote desktop i Google play,...
Ska kolla
Hej, jag undrar om det är någon som vet hur man får remote desktop att fungera på en dator med Chrome OS? Vi har en chromebox ansluten till en...
Det ordnade till sig nu när skarpa 12:an installerades på enheten.
Nej, jag lyckades inte.
Av någon anledning så visas inte vädret på startsidan eller på släkt skärm som det tidigare gjort. Jag kör senaste betan Går jag till...
Jag har samma typ av problem, inträffar ibland att skärmen är släckt när det ringer och jag kan inte svara. Men det brukar fungera om jag snabbt...
Hej, jag har efter senaste uppdateringen fått problem med att skärmen ofta (inte alltid) svarar inte efter att jag pratat i telefon. Skärmen är...
Okidoki, jag tror att jag ger upp för tillfället. Tack för alla svar, återkommer i tråden om jag lyckas på något sätt.
Det funkar på hennes tablet, på min Chromebook, och i den inbyggda webbläsaren på s4 mini. Men det går inte lägga till ett Google konto där.
Provade logga in på Google i den inbyggda webbläsaren, och det funkar. Men jag får ingen förfrågan som förälder via family link....
Noterar att det står följande på family links hemsida: Kan föräldrar använda Family Link på Android? Ja. Föräldrar kan köra Family Link på...
Men om inte family Link inte funkar på s4 mini, så menar ni att Google hindrar inloggning? Så om jag tar bort henne ur family link så bör det...
Hej, jag testade det som Kristy skrev. Att logga in med farmors konto först, och sedan dotterns. Farmors inloggning var ok, men samma problem med...
Hej, min dotter har fått farmors gamla S4 mini. Jag har fabriksåterställt den och när jag ska logga in på hennes konto så säger mobilen "fel...
Hej och tack för svaret, men bootloadern är inte upplåst. Jag har läst om det men så är inte fallet utan kom helt plötsligt.
Hej, min sons Mi 10T Pro har fastnat i en bootloop. Försöker jag komma in i bootloadern så låses mobilen i bootloaderns startbild. Någon som har...
Hej, jag har idag fått mitt Stadia med handkontroll och Chromecast Ultra. Jag funderar på att om det går att koppla ethernet-kabeln direkt i mitt...
Ja då, alla kalendrar är delade....
Hej, jag har flera Googlekonton i min mobil (pixel 3 XL) och jag använder googla egna kalender flitigt. Jag skriver in adresser till ställen som...
Nu i morse testade jag igen genom att säga "spela P1" och då funkar det :-) Det måste varit TuneIn som har haft problem med leveransen... Och...
Hej, jag brukar säga "spela P1" till min google home mini och då spelar den upp via tunein. Men de senaste dagarna säger den att den spelar P1 men...
Jag har kollat att mikrofonen har behörighet, och det har den...
Hej, jag försöker hjälpa min son som har en Honor 9 med Google Assistenten. Problemet är att den inte hör något. När appen är i "lyssna läget" och...
Tack, det funkar med att blocka ur Auterisering med fingeravtryck under inställningar. Och det krävs lösenord för att återaktivera.
Hej, jag har haft mitt köpkort inlagt på min sons mobil så att han kan lyssna på musik via Google Play Music. Nu i somras "lyckades" han genomföra...
Tack, det funkar med Bose connect appen.
Hej, jag kan inte parkoppla mina hörlurar (trådlösa bose). Jag hittar dom inte i listan över tillgängliga enheter... Har rensat cache i bluetooth...
Min Nexus 9 låser sig precis efter att jag tryckt på knappen för återställa. Har provat flera gånger med samma resultat. Någon som har ett...
Nu tycket sonen att det var kul med kameran som bakgrundsbild och vill inte ändra den. Jag återkommer i tråden om problemet ordnas. Tack.
Hej, min son som har en Honor 9 har problem med att kameran är på som bakgrundsbild. Jag har ändrat till en vanlig bild som bakgrund, men kameran...
En fundering, om man importerar med Borderlinx. Hur betalar man frakten? Jag ser ingenstans på deras hemsida hur betalningen ska ske.
Rensa vilken cache - webbläsarens eller alla programs cache eller annan cache? Jag har också gjort återställning men hjälper inte...
Posta gärna lösningen här...
Jepp. Har Telia, men fick den nu när jag kom hem via wifi
Tack, det fungerade.
Tack för det, men den kräver att man har en rootad telefon.
Har precis skaffat mig en Nexus S efter min gamla N1. På min N1 spelade jag mycket på Robodefense och undrar om någon vet om man kan flytta över...