Separate names with a comma.
Mycket problem med s7or som inte vill sova. De skrivs mycket om det på xda developers också. Ingen verkar ha en lösning och vissa har inget...
Tror inte jag har något fel på batteriet. Jag har bara inget deep sleep/doze. Telefonen ligger med ögonen stängda och låtsas sova likt en katt....
Har nu 46 % kvar och har haft en timmes skärmtid, 6 timmar deep sleep och 6 timmar awake (screen off) enligt Better Battery Stats. Jag har problem...
Tackar för svaret. Anade att det var något tokigt. Jag har föreslagit en ändring på Prisjakt.
Kan någon bekräfta eller dementera? Den ser ju inte ut som en CAT-mobil precis.
Den tar ju ingen laddning och går inte att starta så att fastboot fungerar. Har man laddaren inkopplad så skakar den till men det händer inget....
Jag tror mig ha funnit problemet: [ Requirements ] Bootloader unlocked working fastboot STOCK ROM FW: 4.4.2...
Såg att användaren purjolotta hade haft liknande problem efter att telefonen varit utsatt för fukt samt ett mindre fall i golvet. Själv fick...
Har suttit och testat en stund till nu och det verkar mera slumpartat än att det är dödsgreppet, tror nästan det beror på LTE eller dålig 4g-täckning.
Är det någon annan som upplever att det är lätt att råka strypa sin signalstyrka med "dödsgreppet"? Jag får ofta omfattande tapp i signalstyrka...
Nu har jag flashat om PA och testat 3.99 RC2, samma problem. Den verkar inte hitta något SIM-kort och frågar således inte om pin-kod heller. I...
Nej det testade jag inte. Funderar på att flasha 3.99.1-RC1 imorgon om jag får tid och se hur det går.
Jag kom från stock 4.3, då har jag väl senaste eller är jag helt ute och cyklar? :)
Jag provade PA för första gången, 3.99, och jag hittar inget mobilnätverk. Någon annan som har haft det problemet? Ungefär som det beskrivs här...
Min är stundtals glapp i touchen och ibland trycker den av sig själv också. Jag har lämnat den på lagning men allt de gjorde var att lägga in...
[IMG] Stock Nexus 4 med: Holler! wht Icon Pack (trevligt att den är gratis!) Nova Launcher Prime Dashclock med några extensions Bakgrund från...
Nä jag lever nog med det. Det fula är att man aldrig brytt sig om sådant innan man börjar hänga på forum som detta och läsa i recensionerna där...
Har inte kört telefonen så länge efter 4.2.2-uppdateringen men av vad jag kan se så verkar problemet kvarstå. Hur går det för dig? EDIT: Kan...
Ständigt i porträttläge :) [IMG] SmoothROM med Tablet UI utan DPI tweak och Nova Launcher Google Now-widgeten och originalklockan
Jag kan inte låta bli att jämföra min Nexus 7 med min ipad 3. Den har nu 59 % kvar med 6 timmar 17 minuter skärmtid och 4 dagar och 7 timmar...
Jag har buggen med msm_hsic_host wakelock,dvs ingen imponerande batteritid. Problemet har varit känt på Google sedan december och ännu ingen...
Är det någon annans som knakar rätt mycket? Funderar på om det är garantiärende?
Gneket jag talar om kommer då och då vid vanlig hantering, det krävs definitivt inget hårt tryck. Det är ganska ljudligt, hörs tydligt fast jag...
Är det bara min som gnekar som fan när man trycker på nedre högra hörnet?
Definitivt intressant telefon men tyvärr kan jag bara välja Telia eller Halebop då jag då och då vistas i västerbottens inland. Halebops...
Hej Jag funderar på ny telefon nu när den nuvarande är drygt 3 år gammal. Jag vill gärna ha bra stöd från tredjepartsutvecklare. Kraven på high...
Stämma Sweclockers blir lite som att han skiter där han äter om han ska sälja spel och teknikprylar. Som du säger så är det ju användare som...
SmoothROM med M-kernal. Den drog lite mycket batteri men då hade jag max-frekvens på 1,5 ghz. Nu har jag sänkt till 1,3 så får se om det blir...
Nej jag kan inte påstå att jag märker nått. Det jag märker är att Nexusen har, vad jag tror är, sämre färger. Det vita ser nästan gulaktigt ut...
Jag märker inte av detta och då har jag bara Ipad 3 att jämförda mot.
Netonnet har en del budgetalternativ har jag sett.
Håller inte med. Tycker Jelly Bean ger en bättre upplevelse än gingerbread även på äldre telefoner. Hur som helst så kanske det kommer gå att...
Vad som klarar 4.0 klarar också 4.1 så inga ursäkter där.
Du sa det ju själv där kan jag tro, "knappt skriver nåt". Man måste vara registrerad för att "knappt skriva" något.
Har någon tips på en rom med Sense som är maximalt snabb och stabil? Så snabb som den nu blir med Sense. Allt ska fungera.
Välja rom 2012-05 Jag är verkligen nöjd med Evervolv's Aosp TexasIce Cream Sandwich. (med Blackrose HBOOT)...
Jag ska nog prova köpa ett 2000mah på ebay och se hur det går. Tycker det var för dyrt det som theivan länkar. Om det blir av ska jag skriver jag...
Det är ju en klen ursäkt. Vi har två hårdvarumässigt snarlika telefoner av samma tillverkare ur samma prisklass och den ena kommer ständigt i...
Ingen officiell uppdatering? Har någon hört något om varför det står stilla på den officiella uppdateringsfronten för Desire Z? Systertelefonen...
Jag har lagt märke till att många beskrivningar till appar i Android Market är dåligt översatta från något annat språk (förmodligen oftast...