Separate names with a comma.
Kör Chameleon 3.01 med Jeebo 2.1 samt BVLP7 radio sen 3-4 dagar tillbaka, tveklöst bästa romen jag stött på till S2an. Helt okej batteritid,...
[IMG][IMG][IMG] Mitt senaste alster, fortfarande inte helt klart men det närmar sig Sent by dat dere mikrovågen
Under deff och träning kör jag två appar faktiskt, en för kosten och en för träningen. Jeft - I denna loggar jag all träning och alla mina mått...
prova att rensa cache + data på appen
Så länge jag har mer än 40% när jag kommer hem från jobbet så är jag nöjd :) glömde påpeka att jag även kör spotify i runt 2 timmar om dagen...
[IMG] Här är min CM9 ganska så stock och clean
Håller med här, efter 2-3 laddningar efter rombyte så ligger även jag på mellan 15-20 timmar med vanligt nyttjande. 20 min samtal gps på runt...
MissedIt är jag nästan 100% på att det är, du kan även ställa in custom checkar om jag inte missminner mig i den.
Finns det en möjlighet i ADW EX att köra dockan i vertikalt läge? dvs ha den liggandes på tex hela vänstersidan? Och vidare kan man lägga in...
Sen jag började köra pure calendar så kan jag inte köra någon annan widget, snygg och efter lite pill väldigt lättarbetad (när man väl fattar hur...
Och just ja, ljudet försvinner när jag låst telefon och sen startar igen om jag kör med BT, fått för mig att jag läst något om det, men går det...
det löste det.. TACK!
Installerade CM9 igårkväll, senaste versionen med gapps 6.1. Än sålänge fungerar den oerhört bra, drar en smula mer ström än CM7.1 men inte så...
Jag har kört jefit dagligen i snart 18 månader nu och är sjukt nöjd, det funkar perfekt för gymmet, kört först efter SL 5x5 och nu en wendler...
tackar
Jag tänkte slänga in CM9 ikväll efter jobbet men har en fundering, måste jag lägga in facerecognition paketet om jag inte kommer nyttja det...
+1 Jag vill verkligen veta vad som behövs för att skapa något liknande detta, oerhört vackert.
låter helt klart som om jag får köra in cognition när jag väl får min förbenade telefon, de är ju slut överallt så jag har två veckors väntetid...
jag har varken echo eller delay. har du provat blåsa telefunken helt och sen slänga in 2.0.1? om du undrar vilken radio och kernel jag använder så...
Slängde in oxygen 2.0.1 igår tillsammans med radio 32.44.00.32U_5.09.05.30_2 samt Thalamus kernel 2.6.37.2_R5 funkar ypperligt so far och har inte...
Jahapp då får man la vänta tills imorgon med rombyte då :) Vilken kernel och radio rekommenderas till oxygen?
tänkte köra in denna ikväll efter att ha kört leedroid i snart 3 månader. Frågan jag ställer mig dock är om UOTKitchen funkar med den eller inte? :)
Hittar den i spare parts och heter Activity/Process Management, när jag sätter den på aggressive så uppstår fenomenet. har nu tryckt in...
den heter kanske inte process manager, kollar upp namnet så fort jag tryckt in leedroid igen :)
Listade precis ut vad som gjorde att telefonen betedde sig så konstigt :) Jag satte spare parts process manager på aggresive vilket återskapade...
Jag gjorde precis samma sak som du sade och körde in den rootade stock rommen, tyckte faktiskt att leedroid drog mer batteri än stock froyo ändå...
det har jag provat, men problemet kvarstår :/
jag har fått en lite konstig bugg sen jag rootade min desire och flashade in senaste Leedroid 2.2. Varje gång jag går in i en applikation,...
tackar så hjärtligt, du hjälpte mig precis att ta min root/flash/rom oskuld :) allt detta på 30 minuter med ungarna springande runt benen, kör nu...
Jag har kört Jabra BT-3030 sen i förrgår och är oerhört nöjd med det, funkar bra både med den inbyggda spelaren, spotify och Meridian. Ljudbilden...
Då har även jag beställt Desire då :)
Fick det äntligen att funka... :) jag har android usb driver rev2 vilket betyder att inf filen ser lite annorlund ut, så jag fick helt enkelt...
vi snackar windows skit :) aka. Vista
hej, min första post på forumet, läst här sen maj nån gång dock :) Till mitt problem. Jag skaffade mig en galaxy för runt en vecka sen....