Separate names with a comma.
Märkligt... jag har varit på resande fot och MMS gick klockrent att ta emot i Stockholm, men så fort jag kom hem så funkar det inte överhuvudtaget...
Jag kör med HTCs egna sms/mms-program...
Har du fortfarande problem med detta? Jag har varit i kontakt med Telenors support men dom skyller på telefonen. Mina APN-inställningar är ju...
Jag har Telenor och har sedan ett par veckor tillbaka problem att ta emot MMS, att skicka MMS fungerar felfritt. Jag vet inte om jag av misstag...
Företagstelefon... så inte lika lätt att vara missnöjd då. :-) Jag funderar om Hero bara har problem att växla mellan GSM och 3G nu när Telenor...
Hej Telenor har just nu uppenbara problem med 3G-nätet i Luleå, täckningen kommer och går på 3G. Det tråkiga är att min Hero tappar all...
Jag har varit i kontakt med HTC angående detta problem. Deras första idé var att det beror på att man kör för många program samtidigt och att...
Jag har en vit Hero med senaste HTC romen. Har nu avinstallerat alla program som jag installerat efter att jag köpt telefonen, följande var...
Jag har precis samma problem... den stänger av sig själv och enda sättet att få igång den är att ta ut batteriet och sedan sätta tillbaka det och...